Problemer med at falde i søvn. Gode råd søges...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

LBK

kamtok skriver:

Netop - og når tålmodigheden spiller en et puds, så må man lige tage en dyb indånding og minde sig selv om at det jo ikke varer for evigt

nemlig. Jeg er i forvejen ikke kendt for at være hende med "masser af tålmodighed". .. og det er mig der putter HVER aften. Vi er i gang med at bygge totalt om, så min mand arbejder på byggeriet så vi kan blive færdige. Men gud hvor ville jeg ønske han kunne tage over nogle gange..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

K&S

kamtok skriver:

Netop - og når tålmodigheden spiller en et puds, så må man lige tage en dyb indånding og minde sig selv om at det jo ikke varer for evigt

MEGET VIGTIG ting at huske

Anmeld

21. juli 2011

kamtok

L_K skriver:

nemlig. Jeg er i forvejen ikke kendt for at være hende med "masser af tålmodighed". .. og det er mig der putter HVER aften. Vi er i gang med at bygge totalt om, så min mand arbejder på byggeriet så vi kan blive færdige. Men gud hvor ville jeg ønske han kunne tage over nogle gange..

Det er præcis det samme her - tålmodighed er ikke min stærkeste side, og min mand har rygrad som en regneorm når de kommer til vores søn, så det er også mig der putter herhjemme, for ligeså snart han piver lidt, så synes han det er synd og tager ham op og leger med ham..

Håber I snart er færdige med byggeriet, så din mand kan tage lidt over - kan godt forstå at du er lidt "træt i betrækket".. ;-)

Anmeld

21. juli 2011

kamtok

K&S skriver:

MEGET VIGTIG ting at huske

Exactly - og så er det alligevel så svært at huske, når man står i en situation, hvor man har brug for at huske det

Anmeld

21. juli 2011

LBK

kamtok skriver:

Det er præcis det samme her - tålmodighed er ikke min stærkeste side, og min mand har rygrad som en regneorm når de kommer til vores søn, så det er også mig der putter herhjemme, for ligeså snart han piver lidt, så synes han det er synd og tager ham op og leger med ham..

Håber I snart er færdige med byggeriet, så din mand kan tage lidt over - kan godt forstå at du er lidt "træt i betrækket".. ;-)

Øv så må han da vel også selv tage konsekvenserne. Hi, kan godt forstå du så gør det selv.. Ja, men der går nogle måneder endnu.

De aftener hvor jeg er ved at gå-ud-af-mit-gode-skin er han også søg lige at give en hjælpende hånd med at gå ind til hende 10 gange, så jeg lige kan trække vejret..

Anmeld

21. juli 2011

K&S

kamtok skriver:

Exactly - og så er det alligevel så svært at huske, når man står i en situation, hvor man har brug for at huske det

PRÆCIS  men man skal huske på, at de IKKE gør det for at irritere...!

Anmeld

21. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
L_K skriver:

Det er også det jeg prøver på. Ignorere gråden og så gå ind give sutten og bamsen, og ud igen ligegyldigt om hun græder eller ej..

Jeg havde nemlig også mistanke om, at det er det, at hun gerne vil have "opmærksomheden" der er problemet... Men takker for opbakningen, nu har jeg da fået lidt gå-på-mod...

Det er rigtig hårdt mens, at det står på, men tålmodighed skal der til.

Det skal du helt sikkert klare og jeres datter vænner sig til, at lægge sig ned og sove uden problemer.

Held og lykke

Anmeld

21. juli 2011

kamtok

K&S skriver:

PRÆCIS  men man skal huske på, at de IKKE gør det for at irritere...!

Netop.. Og jeg har faktisk lært at håndtere det selv, ved at skulle "belære" en veninde, som blev ved med at påstå at han prøvede at "snørre" en, men så måtte jeg jo forklare hende at så snu er så små menneskebørn altså slet ikke endnu.. Og det har faktisk været rigtig godt for mig at skulle forklare dette, fordi det har hjulpet til at jeg selv husker på det, når han virkelig "prøver grænser af"..

Anmeld

21. juli 2011

K&S

kamtok skriver:

Netop.. Og jeg har faktisk lært at håndtere det selv, ved at skulle "belære" en veninde, som blev ved med at påstå at han prøvede at "snørre" en, men så måtte jeg jo forklare hende at så snu er så små menneskebørn altså slet ikke endnu.. Og det har faktisk været rigtig godt for mig at skulle forklare dette, fordi det har hjulpet til at jeg selv husker på det, når han virkelig "prøver grænser af"..

Anton er lige knap 1 år nu og han ved godt, når han laver noget, han ikke må  Han kigger lige efter os, inden han går i gang med narrestregerne  men vi kan jo alligevel ikke helt stå for hans lille smil

Anmeld

21. juli 2011

kamtok

L_K skriver:

Øv så må han da vel også selv tage konsekvenserne. Hi, kan godt forstå du så gør det selv.. Ja, men der går nogle måneder endnu.

De aftener hvor jeg er ved at gå-ud-af-mit-gode-skin er han også søg lige at give en hjælpende hånd med at gå ind til hende 10 gange, så jeg lige kan trække vejret..

He he he.. Det er vist noget med min tålmodighed (igen)  der gør at jeg bare gør det pr. automatik

Godt at han er sød til at hjælpe dig - det er min mand nu også 99% af tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.