Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MamaJakob skriver: Jeg blender frugten med lidt ris- eller majsgrød, for at neutralisere smagen lidt. Du kan jo også prøve med lidt banan som alternativ til sukker - den er jo ret sød i smagen og smager meget igennem, synes jeg
Jeg blender frugten med lidt ris- eller majsgrød, for at neutralisere smagen lidt. Du kan jo også prøve med lidt banan som alternativ til sukker - den er jo ret sød i smagen og smager meget igennem, synes jeg
God idè med grøden -det skal prøves Det skal være sukkerfri grød, så da må man jo prøve litt forskjellig og se om det falder i smag hos den lille
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smager altid på den , og har kun en gang prøvet at den var sur .. Der kom jeg lidt sukker i ..
Ellers plejer jeg at komme en god moden pære i .. Dem elsker Caroline og de er meget søde
Morellen skriver: Hehe ja.. jeg vil nemlig heller ikke have sukker i.. Men skal prøve å blande litt banan i -det søder nok ja
Hehe ja.. jeg vil nemlig heller ikke have sukker i.. Men skal prøve å blande litt banan i -det søder nok ja
Håber det vil lykkes så. Kanel er også godt at søde lidt med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128