Frugtgrød -hvad gør i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

MorEllen

Hejsa!

Jeg har lavet frugtgrød til mariehønen, men hun vil slett slett ikke ha den, og det kan jeg sagtens fotstå -den er meget syrlig.. Den er lavet af pære og blomme. Hvad gør i når i laver frugtgrød???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

fif

Morellen skriver:

Hejsa!

Jeg har lavet frugtgrød til mariehønen, men hun vil slett slett ikke ha den, og det kan jeg sagtens fotstå -den er meget syrlig.. Den er lavet af pære og blomme. Hvad gør i når i laver frugtgrød???

Vi blender forskellige bær, sammen med ananas og så kommer vi lidt rørsukker i, så det ikk er SÅ surt igen!!

Anmeld

21. juli 2011

*Sofie*

Morellen skriver:

Hejsa!

Jeg ka huske at jeg puttede en smule vanilje i

Anmeld

21. juli 2011

morethanperfect

Morellen skriver:

Hejsa!

Jeg kom lidt sukker i

Anmeld

21. juli 2011

Lone Jakobsen

jeg prøver også at lave søde kombinationer, eller tilsætter lidt rørsukker eller vanilie.

Anmeld

21. juli 2011

Pige2009

Morellen skriver:

Hejsa!

Laura har aldrig ville have frugtgrød, da jeg nægtede at komme sukker i. Hvad med noget bananmos og pære? Det er en ret sød kombination

Anmeld

21. juli 2011

MamaJakob

Jeg blender frugten med lidt ris- eller majsgrød, for at neutralisere smagen lidt. Du kan jo også prøve med lidt banan som alternativ til sukker - den er jo ret sød i smagen og smager meget igennem, synes jeg

Anmeld

21. juli 2011

Janni.

Dog pas på med bananen, den kan jo give lidt hård mave

Anmeld

21. juli 2011

MorEllen

Baagøe skriver:

Laura har aldrig ville have frugtgrød, da jeg nægtede at komme sukker i. Hvad med noget bananmos og pære? Det er en ret sød kombination

Hehe ja.. jeg vil nemlig heller ikke have sukker i.. Men skal prøve å blande litt banan i -det søder nok  ja

Anmeld

21. juli 2011

MorEllen

Janni. skriver:

Dog pas på med bananen, den kan jo give lidt hård mave

Jepp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.