han ryger hash

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Anonym trådstarter

min kæreste ryger hash hver dag

igår aftes var han hos nogle venner og røg så meget hash mens har var derhjemme, så han faldt skæv om på sofaen lige så snart han kom hjem..

jeg står op med den lille og kører ham afsted i vuggestue, mens min kæreste sover..

kl 10 ringer det på døren og hans kammerat kommer og det eneste de laver indtil jeg kører ud for at hente den lille kl 15 er at ryge sprittjubang.. han er så skæv at han ikke vil med og hente den lille og at han ikke gider tage sig af ham..

han ryger hash hver dag også selvom børnene er oppe, så står han bare under emhætten eller på altanen.. den ældste er 6 år..

han mener at de ikke kan kende forskel på en cigaret og joinnt

han ved godt at han har et misbrug, men nægter at gøre noget ved det, og siger at han aldrig vil stoppe..

jeg blev så frustreret idag at jeg tog hans mix og ville hælde det ud over altanen, men han flippede helt ud og tog det fra mig.. jeg er så frustreret at jeg faktisk tyer til vold mod ham.. jeg slår ham og niver ham og skubber ham, for han fatter ikke hvad jeg siger verbalt og hører ikke efter..

jeg er såååå frustreret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Vial

Ud af vagten med ham!!

Måske han kommer til fornuft, går i behandling og vil have sin familie tilbage.. Højst sandsynlig vil han bare sumpe videre.

DU har et ansvar over for dine børn. Børn tager STOR skade af at vokse op i et misbruger hjem. For ikke at tale om vold...

Så gør det for børnenes skyld. Pøj pøj..

Anmeld

20. juli 2011

Den lykkelige

Lyder virkelig ikke rart..
Men er det virkelig det værd?? Ikke for at sige hvad du skal.. men det var ikke gået en dag med min kæreste.. især ikke med børn i billedet..

Anmeld

20. juli 2011

L.J.L

Det gad jeg sgu ikke, som Kama; Ud af vagten med ham, og det kan da kun gå for langsomt! Så må han lære det på den hårde måde!

Anmeld

20. juli 2011

B&J

Jamen hvorfor går du ikke fra ham?? stedet for at nive ham slå ham osv og lege hans mor måske holder du af ham men han gør dig jo ked af det med alt det han gør

Anmeld

20. juli 2011

jydeinden

Den lykkelige skriver:

Lyder virkelig ikke rart..
Men er det virkelig det værd?? Ikke for at sige hvad du skal.. men det var ikke gået en dag med min kæreste.. især ikke med børn i billedet..

Anmeld

20. juli 2011

Fenja09

Jeg ville personligt aldrig nogensinde acceptere at min kæreste røg hash eller for den sags skyld drak øl hver eneste dag og bestemt slet ikke foran børnene! Og det er da på ingen måde ok at han ryger under emhætten, uanset om børnene tror det er alm. smøger eller hash - de skal da ikke gå rundt i lugten eller få partiklerne ned i lungerne.

Kan og vil ikke råde dig til at gå fra ham, da det må være helt op til dig selv at vurdere - der er jo en grund til at du har valgt ham og i har fået børn sammen. Men synes bestemt at du/i skal tage en alvorlig snak om hvordan det i fremtiden skal fungere.

/Fenja

Anmeld

20. juli 2011

Papaya

Det lyder da ikke særlig godt for jeres forhold samt familien! Nu har jeg et meget afslappet forhold til hash, men der er grænser! Og det du nævner, det vil jeg under alle omstændigheder ikke finde mig i!!! Jeg synes at du skal tage en snak med ham igen og give ham en sidste chance.. Og så hvis i ikke kan blive enige om at møde ved halvvejen jamen så kan jeg simpelthen ikke se andet end at du er bedre tjent uden ham!!! Det med at han er så skæv han ikke kan tage sig af hans børn det er da for meget og at han ryger når børnene er der! Hash og børn hænger ikke sammen! Han kan i det mindste vente til jeres børn er puttet, og så prøve at være en far i løbet af dagen, i stedet for at ryge sig banke skæv og ikke vil ud og møde med andre, fordi hans øjne er røde!! (her er det henvendt til at hente jeres barn i vuggestuen!) Kender godt sådan nogle mennesker, og undskyld, jeg siger det.. Men de burde ikke at have børn! Som jeg skrev før at jeg har en meget afslappet forhold til hash rygning, men med måde og der er sgu grænser!! Og JO et barn på 6 år kan godt se forskel på en joint og en cigarette! Ellers så finder han i hvert falde ud af det inden længe og hvad vil faderen svare ham når han kommer hjem og spørger hvad det er?? Så synes at han bliver nød til at komme ind i kampen, ellers har han hverken fortjent dig eller børnene!!

Det var min mening.. Du må jo også gøre op med dig selv om, hvad du vil finde dig i?! Og hvad du kan være bekendt at give dine børn. Håber at du finder ud af en løsning!! Men ellers så det bare ud med ham, hvis han ikke vil gøre noget for dig og familien! For hvad skal du så beuge ham til?!

får du i hvert falde et knus fra mig

Anmeld

20. juli 2011

HopinWishin

Jeg var flyttet!... Tænk på børnene... :/ Hvad har de ud af ham når han bare er skæv?

Anmeld

20. juli 2011

sarahb

undskyld mig men jeg forstår dig fandme godt, det er pisse klamt!!!
At han står under emhætten hjælper da ikk en fis, det lugter meget Hash og det er da helt sikkert at det kan lugtes i huset.
For mig lyder han ret afstumpet! Og hvis jeg var dig ville jeg smutte, give ham et ultimatum. Stop nu og jeg kommer tilbage ellers er vi helt færdige!
Hvor må det være hårdt for dig at han vægter hash højere end jer!

Håber virkeligt du finder ud af hvad du vil og tænker på dig selv og ungerne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.