Vores barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Chraz

Barnepigen skriver:

Okay(: Nu skal jeg først have børn om et par år. 
Jeg vil gerne have Odder til mine børn, men de er altså dyre så hvis jeg får mit første barn tidlig er det ikke sikkert der er så mange penge til barnevogn og derfor kunne jeg godt finde på at købe en lidt billig til den første også måske købe en Odder til nummer 2 og den kan jo så også bruges hvis der skulle komme flere. 
Hvad er prisen for sådan en?  

Også ville jeg lige høre hvad du synes om Marolle? Kan se du har den til din datter. 

Ja odder er rigtig dyre desværre. Den vi har købt idag var sat ned fra 6000 til 4000. Så det var heldigvis en overkommelig pris. 

Jeg synes marollen er rigtig god. den kan holde til rigtig meget. Vi skal køre den op og ned af trapper hver dag og det eneste den har fejlet i løbet af det halvandet år vi har haft den er at der var nogle beslag hvor den skal klappes sammen skulle skiftes, og så var den ellers så god som ny. Har kun positive ting at sige om marolle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Pigent

Chraz skriver:

Ja odder er rigtig dyre desværre. Den vi har købt idag var sat ned fra 6000 til 4000. Så det var heldigvis en overkommelig pris. 

Jeg synes marollen er rigtig god. den kan holde til rigtig meget. Vi skal køre den op og ned af trapper hver dag og det eneste den har fejlet i løbet af det halvandet år vi har haft den er at der var nogle beslag hvor den skal klappes sammen skulle skiftes, og så var den ellers så god som ny. Har kun positive ting at sige om marolle.

Okay

Nu må vi se hvad det bliver når engang skal have børn. 

Jeg kan kun finde Marolle i sand og sort. 

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=1219 

Her har jeg fundet Marolle også den i lige har købt er der også

Anmeld

20. juli 2011

Chraz

Barnepigen skriver:

Okay

Nu må vi se hvad det bliver når engang skal have børn. 

Jeg kan kun finde Marolle i sand og sort. 

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=1219 

Her har jeg fundet Marolle også den i lige har købt er der også

Man kan også godt få marollen i off white. vi ville egentlig have haft en marolle denne gang også, men der var ubekræftet leveringstidspunkt på den off white som vi gerne ville have, så det ville vi ikke vente på  

Du kan se den her:

http://hjem.dk/personligt-familie/leg/baby/barnevogne-klapvogne-weekendsenge/marolle-barnevogn-i-offwhite-med-lift-taske.aspx

Anmeld

20. juli 2011

Fenja09

Chraz skriver:

Det er også en af grundene til vi valgte den. Vi gider ikke de der almindelige sorte vogne. Vi har en rød marolle til vores datter

Vi endte med en alm. sort vogn for vi købte den ikke selv, men fik den foræret af min mor og søster   

Men skulle jeg selv vælge er den af jeres bestemt blandt favoritterne!

Anmeld

21. juli 2011

Pigent

Chraz skriver:

Man kan også godt få marollen i off white. vi ville egentlig have haft en marolle denne gang også, men der var ubekræftet leveringstidspunkt på den off white som vi gerne ville have, så det ville vi ikke vente på  

Du kan se den her:

http://hjem.dk/personligt-familie/leg/baby/barnevogne-klapvogne-weekendsenge/marolle-barnevogn-i-offwhite-med-lift-taske.aspx

Okay(:
Findes Marolle ikke i nogle farver? Nu skriver du at du har en rød.  

Anmeld

21. juli 2011

Chraz

Barnepigen skriver:

Okay(:
Findes Marolle ikke i nogle farver? Nu skriver du at du har en rød.  

jo man kan sagtens få den i rød også. Men det er også de eneste farver jeg kender

Anmeld

21. juli 2011

Pigent

Chraz skriver:

jo man kan sagtens få den i rød også. Men det er også de eneste farver jeg kender

Okay(: Ved du hvorhen?

Anmeld

21. juli 2011

Chraz

Barnepigen skriver:

Okay(: Ved du hvorhen?

de har i hvertfald en i ønskebørn i aalborg. Men er sikker på at hvis du går ind i en ønskebørn butik kan de nok godt bestille en hjem til jer.

Anmeld

21. juli 2011

Davidsen87

Kanon flot  Jeg ville dov være rigtig bange for at gøre den beskit

Anmeld

21. juli 2011

Chraz

Davidsen87 skriver:

Kanon flot  Jeg ville dov være rigtig bange for at gøre den beskit

Den er heldigvis nem at velligeholde da det er kunstlæder. Så en fugtig klud så er den ren igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.