Vores barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.757 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Chraz

Synes lige jeg ville vise jer den barnevogn vi har valgt til bettemand.. Ihh jeg glæder mig til den kommer ud og trille Jeg kalder den bettemands rolls royce :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Kit

Ihhh, hvor er den flot. Hvad er det for én? (altså model mm)

Anmeld

20. juli 2011

Chraz

Kit skriver:

Ihhh, hvor er den flot. Hvad er det for én? (altså model mm)

Det er en first class barnevogn. Har aldrig hørt om den før, men vi faldte bare pladask for den

Anmeld

20. juli 2011

Fenja09

Er det den i læder? For den har jeg også haft kig på - super lækker vogn og så flot!

Anmeld

20. juli 2011

4kløver

Har haft en.. en meget uheldig en men (det er ikke sikkert at din gør) pas på min knæk tit over når jeg gik med hende i liften hvor hun var ved at ryge ud.. vil så sige med stort jeg har været meget uheldig med mine 3 barnevogne til min datter..
Men ja den er skide flot.

Anmeld

20. juli 2011

B&J

ej hvor er den hammer flot

Anmeld

20. juli 2011

Chraz

Fenja09 skriver:

Er det den i læder? For den har jeg også haft kig på - super lækker vogn og så flot!

ja den er så Den er bare så super flot

Anmeld

20. juli 2011

Chraz

4kløver skriver:

Har haft en.. en meget uheldig en men (det er ikke sikkert at din gør) pas på min knæk tit over når jeg gik med hende i liften hvor hun var ved at ryge ud.. vil så sige med stort jeg har været meget uheldig med mine 3 barnevogne til min datter..
Men ja den er skide flot.

Okay, ja det håber jeg da ikke vores gør. Men ellers er der jo heldigvis garanti på så de kan reperere den hvis der skulle ske noget med den.

Anmeld

20. juli 2011

Aprilmor11

Chraz skriver:

Synes lige jeg ville vise jer den barnevogn vi har valgt til bettemand.. Ihh jeg glæder mig til den kommer ud og trille Jeg kalder den bettemands rolls royce :p

Hvor er den bare rigtig fed

Anmeld

20. juli 2011

Fenja09

Chraz skriver:

ja den er så Den er bare så super flot

Den tror jeg at i bliver rigtig glade for! Kan især godt lide at den er i læder, synes det skiller sig lidt ud fra andre vogne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.