Onani

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Morbille

Her hjemme har vi det også helt neutral med det, han kan godt finde på at sige at nu skal han og griner bare og siger god tur.. ;-) hehe men alle har da løster mænd som kvinder, og jo mere åben man er omkring sex og lyster, jo bedre er sexlivet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

MetteMTH

Morbille skriver:

Her hjemme har vi det også helt neutral med det, han kan godt finde på at sige at nu skal han og griner bare og siger god tur.. ;-) hehe men alle har da løster mænd som kvinder, og jo mere åben man er omkring sex og lyster, jo bedre er sexlivet

din frækkert bøllemis..

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Ej sys det er vildt strange at nogle af jeres mænd siger at nu går de lige ud og 'ordner' det.... !!..

Min kæreste og jeg kan også sagtens sige til hinanden mens vi hygger os, at vi legede med os selv tidligere på dagen, aftenen whatever...

Men hvis vi er hjemme midt på aftenen/eftermiddagen og min kæreste så siger at han går lige ud og ordner noget... Så ville jeg føle mig meget utiltrækkende.... Hvorfor så ik dyrke sex med mig istedet??..

Fair nok at de hygger med sig selv alene, det gør jeg da også.. Men sgu ik hvis kæresten sidder inde i stuen og er vågen...

Vi snakker rigeligt om vores seksualitet, og vi har et ganske dejligt sexliv.... !!

Anmeld

20. juli 2011

Morbille

Mette88 skriver:

din frækkert bøllemis..

haha du skal ikke snakke bombom.

Love U

Anmeld

21. juli 2011

modesty

Jeg har fanget ham en enkelt gang. Han blev ret flov og var efterfølgende nervøs over om jeg var blevet ked af det, men jeg grinede bare og jokede med det :-)

Jeg kan sagtens sige til ham at jeg har taget en lille hyggestund alene, men han er lidt mere tilbageholdende med at uddele informationer omkring sit solo-sexliv ;-) Sikkert fordi han har haft nogle kærester før mig der absolut ikke brød sig om at han gjorde det.

Anmeld

21. juli 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Ej sys det er vildt strange at nogle af jeres mænd siger at nu går de lige ud og 'ordner' det.... !!..

Min kæreste og jeg kan også sagtens sige til hinanden mens vi hygger os, at vi legede med os selv tidligere på dagen, aftenen whatever...

Men hvis vi er hjemme midt på aftenen/eftermiddagen og min kæreste så siger at han går lige ud og ordner noget... Så ville jeg føle mig meget utiltrækkende.... Hvorfor så ik dyrke sex med mig istedet??..

Fair nok at de hygger med sig selv alene, det gør jeg da også.. Men sgu ik hvis kæresten sidder inde i stuen og er vågen...

Vi snakker rigeligt om vores seksualitet, og vi har et ganske dejligt sexliv.... !!

Altså nogle gange skal trykket jo bare lige tages og hvem kender ens krop bedre end en selv??? Det har ikke noget at gøre med at han finder dig utiltrækkende.

Anmeld

21. juli 2011

B&J

Nej har aldrig taget min kæreste i det og helt ærligt ved ikke om han gør det hvis han gør jamen så må han da gerne bare han også har lyst til mig og der er ingen problemer

Anmeld

21. juli 2011

Hasselnødden

Jeg opfordrer nærmest min mand til det, syntes nemlig det er super frækt at tænke på  Har dog aldrig taget ham i at lege med sig selv. Ved ikke om han overhovedet gør det. Kunne ikke forestille mig andet.. men hvem ved..  Jeg leger også med mig selv, er ikke blevet taget i det og det er så naturligt som noget kan være, så syntes bare det er helt i orden. Indimellem er det bare dejligst at gøre selv for sig selv.  

Anmeld

21. juli 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Nej har aldrig "taget mig kæreste på fersk gerning" og gjorde jeg det ville jeg da ikke bare lade ham sidde og blive flov - tror jeg ville pjatte med det eller spørge om jeg måtte være med

Det tager jeg ikke så højtidligt og synes heller ikke at det skal være pinligt, det er jo et behov som alt andet. Ser meget afslappet på det.

/Fenja

Haps

Anmeld

21. juli 2011

Ox.

Har aldrig taget ham i det da vi ikke bor sammen endnu, men ved da han gør det, både når vi snakker over telefon og ikke gør  Ligesom jeg selv ..

Vi er begge ekstremt seksuelle mennesker, så det røre mig slet ikke at han gør det når jeg ikke ved det, eller ikke er der, for når vi så er sammen kan vi da sagtens nå at 'hygge' lidt 4 gange om dagen ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.