Onani

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.630 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Anonym trådstarter

Har i nogensinde taget jeres fyr på fersk gerning? Jeg har tre gange oplevet min kæreste med computeren i skødet ildrød hovede og stivert, som dog hurtigt forsvandt, fordi jeg kom hjem fra job før tid! Sys det er akavet og pinligt for ham.. Egentlig er jeg ligeglad med at han onanerer!! Men i dag prøvede jeg så at lægge op til sex hvor han så afviser mig!! Håber det er fordi han er pinlig berørt :/ det skal siges at vi ik snakker om at jeg har set det, jeg lader bare som ingenting , det gør han også .. Nå havde bare lige brug for lidt luft...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Fenja09

Nej har aldrig "taget mig kæreste på fersk gerning" og gjorde jeg det ville jeg da ikke bare lade ham sidde og blive flov - tror jeg ville pjatte med det eller spørge om jeg måtte være med

Det tager jeg ikke så højtidligt og synes heller ikke at det skal være pinligt, det er jo et behov som alt andet. Ser meget afslappet på det.

/Fenja

Anmeld

20. juli 2011

MomInTheMaking

Haha.. Hvis min kæreste har lyst til det, så siger han det bare og smutter for sig selv.. synes det er noget af det mest naturlige. - I min verden ville det være meget underligt at det ikke var noget vi "gjorde" eller ikke kunne snakke åbent og ærligt om.

Jeg tænker også at man da sagtens kan have lyst til at onanere men ikke til at dyrke sex, det er jo to helt forskellige ting. Altså .. sex på to forskellige måder..

Synes ikke du skal være spor bekymret, flov eller noget andet i den dur, men se at din mand har en sund sexualitet som han udforsker.. - skulle bare begynde at snakke om det.;D

-Sheila

Anmeld

20. juli 2011

Chalala85

Ork ja... Hvis jeg er gået før i seng og lige vågner så har jeg da taget ham i det... Meeen, så udnytter jeg det da bare og hopper på ham. Ganske herligt hehe...

Personligt har jeg et meget stort behov så min søde mandse giver mig rigeligt "spillerum" ( kunne ikke lade vær ) Til at gøre hvad jeg nu skal for at lette trykket. Vi kan jo ikke altid knalde 3 gange om dagen, desværre

Men skal da siges han også har taget mig i det en del gange... jeg bliver også små flov haha men igen, vi udnytter situationen og ser det frække i det og hygger sammen istedet.

Anmeld

20. juli 2011

grinny

Mom In The Making skriver:

Haha.. Hvis min kæreste har lyst til det, så siger han det bare og smutter for sig selv.. synes det er noget af det mest naturlige. - I min verden ville det være meget underligt at det ikke var noget vi "gjorde" eller ikke kunne snakke åbent og ærligt om.

Jeg tænker også at man da sagtens kan have lyst til at onanere men ikke til at dyrke sex, det er jo to helt forskellige ting. Altså .. sex på to forskellige måder..

Synes ikke du skal være spor bekymret, flov eller noget andet i den dur, men se at din mand har en sund sexualitet som han udforsker.. - skulle bare begynde at snakke om det.;D

-Sheila

Haha, min kæreste siger det også bare og går  I don't care! Han skal gøre hvad han har lyst til og når han har lyst

Anmeld

20. juli 2011

Muhmi

Jep... Mange gange... Min kæreste vælger at gøre det i badet og da jeg var gravid skulle jeg jo tisse heeeleee tiden og ja... Så blev han "opdaget" men han siger da også tit nu her at han går i bad og så med et lille ekstra smil på læben

Det er fint med mig, så længe han stadig har lyst til mig

Anmeld

20. juli 2011

saxa

Nej har aldrig taget ham på fersk gerning, men skete det, ville jeg absolut ikke lade som ingenting Føler lidt Fenja09 har taget ordene ud af min mund, for kan sige nøjagtigt det samme som hende

Anmeld

20. juli 2011

MomInTheMaking

grinny skriver:

Haha, min kæreste siger det også bare og går  I don't care! Han skal gøre hvad han har lyst til og når han har lyst

Det sgu så'en det skal være..

Er ikke ude på at støde TS, men jeg har aldrig forstået hvordan man kan være i et parforhold, få børn, dele et liv osv osv. uden at kunne være ærlig og åben omkring sin seksualitet.. ikke at man behøver at styrte ind til sin partner hver gang man har rørt ved sig selv, men kan ikke forstå hvordan det kan være flovt?! :/

Har en bekendt hvis kæreste aldrig har set hende helt nøgen.. de har været sammen i 4 år og har et barn.. DET forstår jeg ikke..:/

-Sheila

Anmeld

20. juli 2011

grinny

Mom In The Making skriver:

Det sgu så'en det skal være..

Er ikke ude på at støde TS, men jeg har aldrig forstået hvordan man kan være i et parforhold, få børn, dele et liv osv osv. uden at kunne være ærlig og åben omkring sin seksualitet.. ikke at man behøver at styrte ind til sin partner hver gang man har rørt ved sig selv, men kan ikke forstå hvordan det kan være flovt?! :/

Har en bekendt hvis kæreste aldrig har set hende helt nøgen.. de har været sammen i 4 år og har et barn.. DET forstår jeg ikke..:/

-Sheila

Jeg kan heller ikke se det er flovt, det er jo helt normalt og en del af det at være et menneske med lyster  

Men ja, som du siger det behøver jo ikke lige at være det første man siger over morgenmaden 

Hold da op, aldrig set hende helt nøgen? Det synes jeg godt nok lyder utrolig vildt når de har været sammen så længe og har et barn 

Anmeld

20. juli 2011

Isabella_mor

her snakker vi frit om det...  hvis jeg kommer hjem og han er igang så ville jeg måske spørge om han skulle have en hånd med... det er jeg sgu ik sart på det punkt.. det er jo naturligt.. 

jeg har dog aldrig taget ham i det.. men efter fødslen så gjorde han det i badet. og der kunne jeg af gode grunde ikke hjælpe til... så. ja.. der vidste jeg godt han gjorde det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.