forlovelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Anonym trådstarter

june1987 skriver:

min kæreste havde det på samme måde inden jeg mødte ham, men det ændrede sig hurtigt nu er vi forlovet og venter barn sammen og alt det sku først være sket om 5 år :O

må håbe min os ændre mening med tiden så hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Den kommende far skriver:

min kæreste og mig har også været sammen i tre år og hun vil også gerne forloves Men du kan få mine tanker omkring det. Ved ikke om mænd tænker ens - det er der jo nogen der siger.

For mig betyder forlovelse bare ikke rigtig noget så hvorfor gøre det.. forstå mig ret - jeg tillægger det bare ikke så meget værdi som mange kvinder gør det. 

Når det så er sagt kan jeg godt se at det betyder meget for min kæreste så derfor skal vi da forloves på et tidspunkt

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

ja kan godt se det og min har været det før, så det kan være det heller ikke betyder så meget for ham mere

Anmeld

20. juli 2011

jydeinden

her tror jeg der er enighed om at forlovelse, bryllup og børn ikke haster jeg er "kun" 21, og kan ikke se hvorfor jeg skulle giftes allerede heller ikke selvom jeg havde børn

Anmeld

20. juli 2011

2babygirls

Anonym skriver:

ville rigtig gerne forlovels med min kæreste og har luftet det for ham.. men han siger at jeg ikke kan få det hele på engang for så ender det med at vi tilsidst kun mangler at gå fra hinanden . fordi vi har et barn sammen nu.

havde jeres kærester det os sådan ?

råd søges ?

KAn fortælle dig at vi heller ikke var forlovet. Vi blev enige om at vi godt ville giftes, købte ringene til det formål. Da min kæreste friede gik vi ikke med ringe.
Man kan vel godt være forlovet, UDEN at være ring forlovet?!

Anmeld

20. juli 2011

Den kommende far

Anonym skriver:

ja kan godt se det og min har været det før, så det kan være det heller ikke betyder så meget for ham mere

skal ikke kunne sige hvad han tænker men det er ihvertfald mine tanker om det

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

20. juli 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

okey . men bare husk på hvis der sker dig noget så det ikke sikkert din mand får jeres barn, så kan andre få det også.

Ja sådan kan det se ud for nogle men ikke for os  
Vi har været igennem advokat forløbet som man selv betaler sig fra hvor man sikre hinanden i tilfælde af at den ene skulle gå bort

Det har vi grundet hans job

hvorfor er det du har behov for forlovelse hvis jeg må spørge?

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

KAn fortælle dig at vi heller ikke var forlovet. Vi blev enige om at vi godt ville giftes, købte ringene til det formål. Da min kæreste friede gik vi ikke med ringe.
Man kan vel godt være forlovet, UDEN at være ring forlovet?!

ja, det kan man vel godt

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Ja sådan kan det se ud for nogle men ikke for os  
Vi har været igennem advokat forløbet som man selv betaler sig fra hvor man sikre hinanden i tilfælde af at den ene skulle gå bort

Det har vi grundet hans job

hvorfor er det du har behov for forlovelse hvis jeg må spørge?

okey er det ikke dyrt ? - hvis jeg må spørg ? ..

jamen det betyder bare meget for mig .

Anmeld

20. juli 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

okey er det ikke dyrt ? - hvis jeg må spørg ? ..

jamen det betyder bare meget for mig .

men hvad er det I det der betyder noget for dig?

Ooohm mener vi betaler 5500 i alt eller deromkring  men det står kæresten for, er hans job og ham der har bestemt han skal afsted så han står for det, det går bare fra vores opsparing

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

men hvad er det I det der betyder noget for dig?

Ooohm mener vi betaler 5500 i alt eller deromkring  men det står kæresten for, er hans job og ham der har bestemt han skal afsted så han står for det, det går bare fra vores opsparing

betaler man til den hver månede ?

det ved jeg ikk, så det nok os dumt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.