forlovelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Anonym trådstarter

ville rigtig gerne forlovels med min kæreste og har luftet det for ham.. men han siger at jeg ikke kan få det hele på engang for så ender det med at vi tilsidst kun mangler at gå fra hinanden . fordi vi har et barn sammen nu.

havde jeres kærester det os sådan ?

råd søges ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Den kommende far

Anonym skriver:

ville rigtig gerne forlovels med min kæreste og har luftet det for ham.. men han siger at jeg ikke kan få det hele på engang for så ender det med at vi tilsidst kun mangler at gå fra hinanden . fordi vi har et barn sammen nu.

råd søges ?

hvor lang har i været sammen?

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

20. juli 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

råd søges ?

Næh han vil gerne giftes også fordi han skal tilbage til afghanistan i 2013 men jeg skal skisme hverken giftes eller forloves... Så jeg forstår godt din kæreste

Bedste råd: Giv ham tid og plads

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Den kommende far skriver:

hvor lang har i været sammen?

MVH

Den kommende far

3 år ?

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Næh han vil gerne giftes også fordi han skal tilbage til afghanistan i 2013 men jeg skal skisme hverken giftes eller forloves... Så jeg forstår godt din kæreste

Bedste råd: Giv ham tid og plads

hvorfor ikke det ?

Anmeld

20. juli 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

hvorfor ikke det ?

Fordi jeg er 22 år og jeg har ikke travlt.. jeg vil gerne nyde det at være mor uden at skulle giftes og forstår ikke hvorfor man skal giftes bare fordi man har et barn ?  kender stort set ingen der i dagens danmark er omkring min alder har barn og IKKE er gift eller forlovet...  Jeg lever i nuet og nu er det mit barn der er mit fokus

Anmeld

20. juli 2011

Den kommende far

Anonym skriver:

3 år ?

min kæreste og mig har også været sammen i tre år og hun vil også gerne forloves Men du kan få mine tanker omkring det. Ved ikke om mænd tænker ens - det er der jo nogen der siger.

For mig betyder forlovelse bare ikke rigtig noget så hvorfor gøre det.. forstå mig ret - jeg tillægger det bare ikke så meget værdi som mange kvinder gør det. 

Når det så er sagt kan jeg godt se at det betyder meget for min kæreste så derfor skal vi da forloves på et tidspunkt

MVH

Den kommende far

Anmeld

20. juli 2011

Carl-Emil's mor

Den kommende far skriver:

min kæreste og mig har også været sammen i tre år og hun vil også gerne forloves Men du kan få mine tanker omkring det. Ved ikke om mænd tænker ens - det er der jo nogen der siger.

For mig betyder forlovelse bare ikke rigtig noget så hvorfor gøre det.. forstå mig ret - jeg tillægger det bare ikke så meget værdi som mange kvinder gør det. 

Når det så er sagt kan jeg godt se at det betyder meget for min kæreste så derfor skal vi da forloves på et tidspunkt

MVH

Den kommende far

Anmeld

20. juli 2011

june1987

min kæreste havde det på samme måde inden jeg mødte ham, men det ændrede sig hurtigt nu er vi forlovet og venter barn sammen og alt det sku først være sket om 5 år :O

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Fordi jeg er 22 år og jeg har ikke travlt.. jeg vil gerne nyde det at være mor uden at skulle giftes og forstår ikke hvorfor man skal giftes bare fordi man har et barn ?  kender stort set ingen der i dagens danmark er omkring min alder har barn og IKKE er gift eller forlovet...  Jeg lever i nuet og nu er det mit barn der er mit fokus

okey . men bare husk på hvis der sker dig noget så det ikke sikkert din mand får jeres barn, så kan andre få det også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.