Hvor mange er i juleaften? 10 - 4 børn & 6 voksne.. min søster, svorger og 2 nevøer, os selv og mine forældre.
Har i fået handlet alt ind? Det er mine forældre der holder det så de handler og står for det hele, og gaverne er vi lige blevet færdige med her til aften.
Hvad skal I have at spise? And, flæskesteg, hvide og brune kartofler, sovs og rødkål
Hvad drikker i til maden? Vil tro de andre voksne drikker rødvin & øl, Claes og jeg drikker ik så der står den på vand, saft eller sodavand med børnene.
Får i risengrød eller ris ala mande? Risalamande... jeg kan dog ik li det så jeg springer over... Catrine får en portion uden mandler i nu hun kun er 1 år.
Hvornår åbner i gaverne? Når vi har spist og ryddet af...
Hvad med mandelgave hvad har i fundet på der? Det er mormor og morfar der står for den.
Har i lavet hjemmelavet konfekt eller småkager? Vi har lavet begge dele, og det hænger mig så meget ud af halsen efterhånden, så synes ik jeg kan rumme så meget mere.
Og skal i til julefrokost 1 el 2 juledag? Jeg skal arbejde 24, 25 og 27, 28 & 30 så vi har takket nej til 1 & 2 juledag i år - og helligere os vores lille familie på mine fridage istedet.
God jul allesammen 
Anmeld