dumme mand!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Altså, det virker på mig, somom nogen mænd har det lidt svært med små babyer, fordi de ret og slet bare betingelsesløst er nødt til at underkaste sig babyens behov, og det er de bare slet ikke vandt til/indstillet på. Ofte er de vandt til stort set at få sin vilje/kunne forhandle et eller andet frem, hvis der er noget de gerne vil/ikke gidder i hverdagen. Og større børn er jo mere selvstændige osv og dermed tåler mere, at de må indrette sig efter en far f eks. Jeg tror, den slags mænd omtrent kan føle, at de kommer i fængsel, når de står der med en lille baby. Og så kommer der en eller anden udladning, som kan virke helt urimelig set udefra.

Nu er jeg ikke ekspert på nogen måde. Detteher er bare et indtryk jeg har, for jeg har set lignende ting før.

Det betyder i så fald ikke, at han ikke elsker sin lille søn osv.

Kan godt forstå, at du er ked af det. Og jeg skal ikke undskylde hans opførsel, for som du beskriver den, er den ganske så egoistisk. Men jeg vil tro, at det muligvis kan være en reaktion på alle ændringerne i jeres liv nu. Det er hårdt nok med en ny baby, og så med en for tidlig født er der endnu mere at tage hensyn til.

Og så bliver det jo ikke bedre af, at du også er i en presset situation og mere trænger støtte og hjælp end en kravstor mand at tage hensyn til.

Jeg har ikke noget konkret råd at komme med, men fortsæt at stole på dig selv. Jeg er sikker på, at du gør en god job med børnene!

Tak det var et dejligt svar, Ja, tænker også det er noget i den stil der sker. Og jeg er nok også lidt mere følsom for tiden. Men hvor vover han at sige sådan om mit forhold til vores store pige, Puha dumme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Sidden I har valgt at få et barn sammen så må I kunne få noget godt frem i hinanden.. tænker på mavepuster med jokeren når jeg lige fik læst dit indlæg her  ved ikke om du kender den?

Men ihvertfald kæmpe  til dig og mange tanker... ved hvor hårdt det er med bonusbørn man knytter sig til...

Selvfølgelig kan vi det, men hader bare når han er barnlig og uretfærdig. Kan godt være det er små ord han har brugt her, men sammen er de ord det værste han kunne sige til mig.

Anmeld

20. juli 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan vi det, men hader bare når han er barnlig og uretfærdig. Kan godt være det er små ord han har brugt her, men sammen er de ord det værste han kunne sige til mig.

Nu kender jeg ham ikke men hvis han ikke har lært at der bare er nogle ting der ikke er ok at gøre så er det jo også svært for ham at lade være med at gøre..

men håber I får det løst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.