Altså, det virker på mig, somom nogen mænd har det lidt svært med små babyer, fordi de ret og slet bare betingelsesløst er nødt til at underkaste sig babyens behov, og det er de bare slet ikke vandt til/indstillet på. Ofte er de vandt til stort set at få sin vilje/kunne forhandle et eller andet frem, hvis der er noget de gerne vil/ikke gidder i hverdagen. Og større børn er jo mere selvstændige osv og dermed tåler mere, at de må indrette sig efter en far f eks. Jeg tror, den slags mænd omtrent kan føle, at de kommer i fængsel, når de står der med en lille baby. Og så kommer der en eller anden udladning, som kan virke helt urimelig set udefra.
Nu er jeg ikke ekspert på nogen måde. Detteher er bare et indtryk jeg har, for jeg har set lignende ting før.
Det betyder i så fald ikke, at han ikke elsker sin lille søn osv.
Kan godt forstå, at du er ked af det. Og jeg skal ikke undskylde hans opførsel, for som du beskriver den, er den ganske så egoistisk. Men jeg vil tro, at det muligvis kan være en reaktion på alle ændringerne i jeres liv nu. Det er hårdt nok med en ny baby, og så med en for tidlig født er der endnu mere at tage hensyn til.
Og så bliver det jo ikke bedre af, at du også er i en presset situation og mere trænger støtte og hjælp end en kravstor mand at tage hensyn til.
Jeg har ikke noget konkret råd at komme med, men fortsæt at stole på dig selv. Jeg er sikker på, at du gør en god job med børnene! 
Anmeld