Hvor gamle er jeres babyer ved barnedåben??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

B&J

Vores søn var ½år og fordi vi ventede så længe var pga. at han var så svært at få til at spise osv og det skulle vi lige have 100% iorden og især på sådan en dag med mange ansigter osv

men dagen blive så super fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Christina.78

tror hun var lige omkring de 7 mdr..hun blev så nøddøbt på sygehuset og vi holdte så efterfølgende en fremvisnin´g i kirken

Anmeld

20. juli 2011

Jonatansmor

Drengen er ikke døbt, den eneste der skulle have døbt ham, kærestens far, døde 14 dage inden drengen blev undfanget. Ville simpelthen gøre alt for ondt at stå i en Guds hus vi alligevel ikke tror på og tænke på at det burde have været farfar der forestod gudstjenesten

Så drengen er navngivet og finder han så ud af han er kristen på et senere tidspunkt, kan vi altid døbe og konfirmere ham

Anmeld

5. august 2011

Tinehh

Niklas er 4 mdr. + en uge .. Vi holder barnedåb på søndag..

Anmeld

5. august 2011

Fru.Mäes <3

Felix var 4 måneder da han blev døbt

Anmeld

5. august 2011

Trunte<3

begge var omkring 3 1/2 månede... begge blev døbt i november
har ikke rigtig nogle grund, syns bare det passede der

1. billede: Bjørn

2. billede: Mille. Desværre var hun syg på hendes dåbsdag, derfor hun ser lidt trist ud...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2011

norenberg

mine de to første var 5 uger og den sidste 3½ mdr pga han var indlagt de første 11 uger

Anmeld

5. august 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid var 3uger da hun blev døbt... Hun blev døbt på min morfabrs 1 års dødsdag..
Hvis jeg får flere børn vil jeg så vidt muligt få det gjort så tidligt, dehlig nemt:-)

Anmeld

5. august 2011

Janni.

Han var 3 mdr, han blev døbt sidst i Juni. Vi ville ikke vente til senere da det så var ferie tid og mange er ude at rejse. 

Og desuden er han en basse i forvejen og min søster skulle kunne bære ham. Hi hi.. Ej det var familiens joke for tidspunktet 

Anmeld

5. august 2011

Nessie

Daniel var 4 mdr. Han er fra okt., så vi skulle lige have overstået julen.

Og derefter skulle præst og lokaler lige passe sammen, så det blev i starten af Februar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.