Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieE skriver: HVor er han bare skøn!! Så kær!! -Min søn har også en dukke, dukke Lasse Han fik den da han var knap 1 år og han eeeelskede den. Den har fået mange køreture i gåvognen og er blevet krammet og kysset. Idag er han 7 år og dukken bor sammen med lillesøsters dukker, men det er stadig Jacobs og han husker det
HVor er han bare skøn!! Så kær!! -Min søn har også en dukke, dukke Lasse Han fik den da han var knap 1 år og han eeeelskede den. Den har fået mange køreture i gåvognen og er blevet krammet og kysset. Idag er han 7 år og dukken bor sammen med lillesøsters dukker, men det er stadig Jacobs og han husker det
årh hvor er det dog bare fantastisk, elsker når børn får "lov"(;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
alberts mor<3 skriver: tja det går nu ikke mig på(;
tja det går nu ikke mig på(;
Nej, det går heller ikke mig på..
Synes bare din knægt ser så sød ud med den dukke!
W.. skriver: Nej, det går heller ikke mig på.. Synes bare din knægt ser så sød ud med den dukke!
det syntes jeg bestemt også(;
alberts mor<3 skriver: årh hvor er det dog bare fantastisk, elsker når børn får "lov"(;
Ja, det er virkelig godt, når de "får lov". Og han er på ingen måde blevet mindre dreng af det... Elsker også biler og lego
JulieE skriver: Ja, det er virkelig godt, når de "får lov". Og han er på ingen måde blevet mindre dreng af det... Elsker også biler og lego
min dreng elsker også biler, han har en kæmpe lastbil som jeg har hørt kører over gulvet hele dagen. det lidt tungt i ens øre til sidst(;
alberts mor<3 skriver: min dreng elsker også biler, han har en kæmpe lastbil som jeg har hørt kører over gulvet hele dagen. det lidt tungt i ens øre til sidst(;
Så er det godt med en dukke til lidt afveksling
JulieE skriver: Så er det godt med en dukke til lidt afveksling
jeps, men den røg bare op på ladet af lastbilen og så kørte den ellers igen(;
alberts mor<3 skriver: ja nu er der nok lidt billedespam igen men altså albert og jeg var nede og handle i Superbrugsen, og kører så forbi en "pult" med tøjdukker og HAPS så har albert hygget en, en fin lilla/lyserød dukke, ville så lægge den på plads igen men drengen blev sur og VILLE have den dukke, og ja jeg overgav mig, hele vejen hjem Aet han dukken og sagde Ae ae ae, årh sikke han elsker den dukke allerede, så da vi kom hjem skulle han ud og sove i barnevognen, men han VILLE have dukken med, og vupti han sov med det samme(; sikke meget en dukke kan gøre, nå men sener kom moster Gitte med en helt ny cykel til albert, og der skulle dukke også med! nå men lidt billeder til jer, syntes da i skal se min guldklump og hans nye dukke og cykel og lidt sove billeder da han er begyndt at falde pladask i søvn inde i hans seng(;
ja nu er der nok lidt billedespam igen
men altså albert og jeg var nede og handle i Superbrugsen, og kører så forbi en "pult" med tøjdukker og HAPS så har albert hygget en, en fin lilla/lyserød dukke, ville så lægge den på plads igen men drengen blev sur og VILLE have den dukke, og ja jeg overgav mig, hele vejen hjem Aet han dukken og sagde Ae ae ae, årh sikke han elsker den dukke allerede, så da vi kom hjem skulle han ud og sove i barnevognen, men han VILLE have dukken med, og vupti han sov med det samme(; sikke meget en dukke kan gøre,
nå men sener kom moster Gitte med en helt ny cykel til albert, og der skulle dukke også med! nå men lidt billeder til jer, syntes da i skal se min guldklump og hans nye dukke og cykel og lidt sove billeder da han er begyndt at falde pladask i søvn inde i hans seng(;
Når hvor er det bare cute Dejlig knægt du har ..
AalborgPigen skriver: Når hvor er det bare cute Dejlig knægt du har ..
hihi ja syntes jeg også(;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128