Albert, ny cykel og dukke lise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

miinimeal

ja nu er der nok lidt billedespam igen

men altså albert og jeg var nede og handle i Superbrugsen, og kører så forbi en "pult" med tøjdukker og HAPS så har albert hygget en, en fin lilla/lyserød dukke, ville så lægge den på plads igen men drengen blev sur og VILLE have den dukke, og ja jeg overgav mig,  hele vejen hjem Aet han dukken og sagde Ae ae ae, årh sikke han elsker den dukke allerede, så da vi kom hjem skulle han ud og sove i barnevognen, men han VILLE have dukken med, og vupti han sov med det samme(; sikke meget en dukke kan gøre,

nå men sener kom moster Gitte med en helt ny cykel til albert, og der skulle dukke også med! nå men lidt billeder til jer, syntes da i skal se min guldklump og hans nye dukke og cykel og lidt sove billeder da han er begyndt at falde pladask i søvn inde i hans seng(;

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

TineA

Åååårh, hvor SØDT!! cute med den dukke!!

Min egen dreng er altså svært glad for blomster i alle former og afskygninger (og har været det siden.. altid) !! Måske der er lidt løse håbdled gemt i min knægt 

Anmeld

19. juli 2011

Koen.

hvor er han skøn og sikke en sød dukke Lærke har os sådan en cykel (bare i gul og lilla) og det er bare det bedste hun ved at få en tur i den

Anmeld

19. juli 2011

miinimeal

W.. skriver:

Åååårh, hvor SØDT!! cute med den dukke!!

Min egen dreng er altså svært glad for blomster i alle former og afskygninger (og har været det siden.. altid) !! Måske der er lidt løse håbdled gemt i min knægt 

albert er helt kogt med pink og lilla, hvis han må vælge mellem en pink og en blå ting vælger han ALTID pink og det er med alt (;

Anmeld

19. juli 2011

miinimeal

Tanja. skriver:

hvor er han skøn og sikke en sød dukke Lærke har os sådan en cykel (bare i gul og lilla) og det er bare det bedste hun ved at få en tur i den

den er også fantastisk albert elsker at cykle, men blev kun til en lille tur inde for han skal have sig en hjelm før han får lov til en længere tur(;

Anmeld

19. juli 2011

TineA

alberts mor<3 skriver:

albert er helt kogt med pink og lilla, hvis han må vælge mellem en pink og en blå ting vælger han ALTID pink og det er med alt (;

Når, jeg synes det er sødt Og ja.. Det er jo kun os voksne der kan se det "forkerte" i det

Anmeld

19. juli 2011

Nessie

Hvor er han sød

Daniel er også pjattet med pink, og elsker at gå med hårspænder og hårbøjler, og ind i mellem ryger der lige en dametaske over skulderen

Anmeld

19. juli 2011

JulieE

HVor er han bare skøn!! Så kær!! -Min søn har også en dukke, dukke Lasse  Han fik den da han var knap 1 år og han eeeelskede den. Den har fået mange køreture i gåvognen og er blevet krammet og kysset. Idag er han  7 år og dukken bor sammen med lillesøsters dukker, men det er stadig Jacobs og han husker det 

Anmeld

19. juli 2011

miinimeal

W.. skriver:

Når, jeg synes det er sødt Og ja.. Det er jo kun os voksne der kan se det "forkerte" i det

tja det går nu ikke mig på(;

Anmeld

19. juli 2011

miinimeal

Nessie skriver:

Hvor er han sød

Daniel er også pjattet med pink, og elsker at gå med hårspænder og hårbøjler, og ind i mellem ryger der lige en dametaske over skulderen

det er bare helt igennem fantastisk(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.