min historie er lidt anderledes da jeg var 17 år udeblev min mens i to jeg kom til gynkolog og fik det sat i gang via homompiller og fik derefter p piller som jeg skulle dengang tror jeg ikke pco var så udbredt fik nemlig af vide jeg bare havde homonforstyrrelser.
tænkte ikke videre over det skulle ikke have børn på det tidspunkt.
Senere ca 10 ¨år efter hører jeg om pco har en kusinde der har fået det konstateret så opsøgte min læge og spurgte hende for jeg havde i mellem tiden taget 30 kilo på.
hun tog nogle prøver og det havde jeg ikke. efterfølgende har jeg kunne se at hun jo har taget blodprøverne mens jeg har spist ppiller og det man ikke man må ikke have spist ppiller i tre måneder.
der går efterfølgende nogle år jeg bliver 31og vi vil gerne have børn i samråd med min læge smider jeg p pillerne min mens er meget urelgmæssigt og da vi har prøvet lidt tid begynder jeg at få bumser ringer atter til min læge om det da kan passe at jeg skal ligne en omvandrende teenager hun sender mig straks til Horsens til en privat læge der ved en del om pco jeg har pco og fik engang hormon behandling og blev gravid med det samme

Anmeld