skriver lige ano da der flere herinde som kender mig og som ikke lige behøver vide hvad jeg går og tumler med 
Sagen er den at jeg får halvanden uge var ved lægen for at få taget den der livmoderhalskræft undersøgelse, og da jeg er så alligevel er der tager jeg en snak med min læge om at vi nu har prøvet at bli gravide i små 8 mdr og intet er sket plus at min mens er meget ustabil og nu er udeblevet i små tre måneder., og fordi at min søster har svær PCO synes jeg at det hele var begyndt at gå mig lidt på 
efter jeg er stoppet på p-piller er jeg begyndt at få mere bumset hud end jeg havde før, og har egentlig altid haft (også på p-piller) haft en del kropsbehåring men nu er hårene blivet kul sorte !!
de de oplysninger sendte min læge så en henvisning til en gynækolog som jeg så skal afsted til den 19 august..
nu er jeg så begyndt at forberede mig lidt på en måske dårlig nyhed
vil bare høre fra andre har PCO/PCOS hvad sker der efter man får diagnosen ??
er i blevet gravide naturligt eller har i fået hjælp??
og hvordan taklede i at få det at vide ?? og får man svar med det samme eller hvordan ? det eneste jeg har fået at vide er at man bliver skannet indvendig med sådan en smart scanner som kan se ens æggestokke og om man producere æg..
mange spørgsmål fra en fortvivet tøs som ønsker at skabe et kærlighedsbarn med manden i hendes liv.

Anmeld