Erkendelse af fejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

lukasmor

jeg har nemt med at erkende fejl og undskylde det er jeg dog ikke altid haft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Mettefpigen

Jeg har stemt blankt, men det er også fordi jeg synes det er svært at svare på.... Det kommer helt an på situationen... Jeg har aldrig været særlig god til at indrømme en fejl og sige undskyld men er blevet bedre til det... Men igen kommer helt an på situationen...

Anmeld

20. juli 2011

Tystys14

Anonym skriver:

Ja, hører desværre til en af dem der har utrolig svært ved at erkende når jeg har taget fejl, gør noget forkert - og vende tilbage til det og undskylde...

Ville godt havde stemt andet, men har stemt nej, har normalt ikke svært ved at sige undskyld og erkende en fejl. Dog er der visse siturationer hvor jeg kan havde sværre ved det end andre. F.eks. over for en af mine gamle veninder, hvor der altid har været en form for konflikt mellem os, hende havde jeg faktisk MEGET svært ved at sige undskyld til samt mine ekser kunne jeg heller ikke få mig selv til det, og erkende hvis jeg havde taget fejl. Men hvis jeg tænker over for min kæreste nu, så har jeg det slet ikke svært med det, faktisk vil jeg heller sige undskyld og erkende min fejl, end være for stolt over for ham jeg skal dele et helt liv med forhåbentligt. Så her er det både og.

Anmeld

20. juli 2011

betski

Anonym skriver:

Ja, hører desværre til en af dem der har utrolig svært ved at erkende når jeg har taget fejl, gør noget forkert - og vende tilbage til det og undskylde...

Uden at rose mig selv alt for meget, så er det faktisk noget jeg er blevet ret god til med tiden. Jeg sætter lidt en ære i at kunne erkende egne fejl, for det er dem der er med til at udvikle mig til den jeg er 

Anmeld

20. juli 2011

Sof

Nej, jeg har absolut ikke svært ved at erkende når jeg har taget fejl og jeg kan fint sige undskyld også når det er på sin plads 

Anmeld

20. juli 2011

Den lykkelige

Jeg synes selv det er vildt irriterende med folk der ikke bare kan erkende de har taget fejl og sige undskyld.. i stedet for hårdnakket at blive ved med at holde på det de siger.. selvom man kan se på dem de godt kan se det og begge ved det.. men de stadig ikke kan erkende det..
Så jeg har altid sagt til mig selv at sådan skal jeg IKKE være.. så jeg er næsten i helt den anden grøft

Anmeld

20. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg er super super dårlig til det... !  

Anmeld

20. juli 2011

Pige2009

Som regel erkender jeg, når jeg har taget fejl Man kan jo lige så godt gøre det...

Anmeld

20. juli 2011

Dinna88

Jeg kan da sagtens. Men lige i mit parforhold er der næsten aldrig brug for det

Anmeld

20. juli 2011

saxa

Nej har ikke svært ved at erkende mine fejl og sige undskyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.