Erkendelse af fejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange af jer har svært ved at erkende når I tager fejl og sige undskyld?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.717 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja, hører desværre til en af dem der har utrolig svært ved at erkende når jeg har taget fejl, gør noget forkert - og vende tilbage til det og undskylde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

B&J

Hvis jeg har taget fejl vil jeg gerne indrømme de tog sige undskyld

Anmeld

19. juli 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Ja, hører desværre til en af dem der har utrolig svært ved at erkende når jeg har taget fejl, gør noget forkert - og vende tilbage til det og undskylde...

Jeg synes, det er lidt svært at gennemskue, hvad det er, man svarer ja eller nej til?! Altså hvornår der menes hvad?

Jeg synes faktisk, at jeg er blevet rigtig god til at indse, når jeg tager fejl Men det er også noget jeg tænker meget bevidst over. Jeg synes det er vigtigt at man kan sige "sorry, der tog jeg sku fejl".

Anmeld

19. juli 2011

Lone Jakobsen

jeg synes også spørgsmålet er lidt svært at forstå. men jeg har svaret nej, for jeg har ingen problemer med at indse mine fejl og sige undskyld.

men det har ikke altid været sådan. da jeg var yngre holdt jeg altid fast på mit.

Anmeld

19. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nej..jeg har ikke særligt svært ved at erkende en fejl..og slet ikke svært ved at sige undskyld.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Fra TS:

Ja, for at have det svært med at erkende og sige undskyld.

Nej, har det ikke svært med at erkende og sige undskyld.

Anmeld

19. juli 2011

Georgia

Da jeg var yngre havde jeg det lidt svært med at erkende mine fejl, man jeg syntes at jeg er kommet godt efter. Og nu kan jeg godt erkende og har det faktisk rigtig godt med det bagefter

Anmeld

19. juli 2011

Mi

Jeg har stemt ja, for helt ærligt så burde jeg nok gøre det oftere overfor min mand. Men overfor mine børn og veninder tror jeg at jeg ville gøre det.

Anmeld

19. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

HAr svaret nej. JEg har på ingen måde svært ved at erkende en fejl og derefter sige undskyld..

Anmeld

19. juli 2011

jydeinden

har stemt blankt da det kan være i perioder, og det kan komme an på hvem det er at jeg skal erkende det overfor, er ret stædigt anlagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.