Har I fået/givet julegave i institutionen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2008

Nadi

Vi gav min søns dagplejemor en Karen blixen juleuro fra Rosendahl med et julekort. Og han fik en bog og en pose slik af "julemanden" til deres juleafslutning.

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

twinboys

Ja, selvfølgelig har både skole og børnehave fået en gave, ville i min verden være mærkeligt andet.
Jeg aner ikke hvad de andre forældre gør og er egentlig ret ligeglad, vi gør hvad vi synes...
knus..

Ja det samme her, dog ikke skole endnu, da drengene kun går i børnehave...

Og er fuldstændig ligeglad med de andre forældre om de gør eller ikke gør... Der er jo vores valg...

Det er tanken der tæller...

Jeg har selv fået julegaver fra alle mine dagplejebørn, så spændende må jeg sige...

Glædelig jul

Majbritt

Anmeld

20. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi har fået en gave med hjem, som vi åbner på onsdag. Vores dp-mor har fået en kurv med kaffe, rødvin, lys, servietter, kaffekrus, chokolade, ingefær småkager og müsli.

Anmeld

20. december 2008

Lullaby

Yazmins dpmor har fået noget chokolade og jeg regner med at det bliver det samme til gogerne i Izas bh

Anmeld

20. december 2008

Bastian

Børnehaven har fået en æske chokolade, og dagplejeren - som virkelig har gjort et stort stykke arbejde med Bekka - har fået et par Georg Jensen lysestager.

Anmeld

20. december 2008

Stumpen

Vi har købt en bakke til Mathildes dp.. Hvor man kan sætte billeder ind i bunden.. -og derved gør den helt personlig..
Qnus Anja..

Anmeld

20. december 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Ja, Sofus´s dp mor som er helt fantastisk har fået en lækker håndcreme. Det er helt selvfølgeligt for mig at hun da skulle have en gave.

Vi har fået en gave med hjem hvor der står "Til mor og far fra Sofus"
- Er så spændt på, hvad han har lavet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.