Har I fået/givet julegave i institutionen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. december 2008

lonemus

For 1 uge siden gav vi en stor æske chokolade, vedlagt et billed af begge børn og en lille tekst.
Personalet blev meget overrasket - troede faktisk de var vandt til at få julegaver i en vuggestue!! Nå, men jeg havde skrevet i kortet, at vi satte stor pris på alt det de gjorde for og sammen med vores børn, samt vi som forældre værdsatte dem alle meget. (begge børn er bare så glade for deres vuggestue).

I dag fik alle forældre så et billed med hjem af børnene, iført nissehue og en lille hilsen, havregrynskugler og brunkager.
Ih altså, hvor var det flot - jeg blev virkelig rørt

Hvad har I andre fået?

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2008

Lise

Har har idag givet et par flasker vin til de fire gog'er der er på Simons stue - vedlagt et lille kort.

Til gengæld har vi fået en lille gave, som er pakket ind - der står til mor og far fra Simon, så den glæder vi os til at åbne juleaften.

Anmeld

19. december 2008

wamse

Lærke har lavet en julegave i BH, ja som vi først kender indholdet af d. 24 dec

Anmeld

19. december 2008

Marco2

Ja, vi har givet noget chokolade til gog'erne.
Og har fået en pakke med hjem hvor der står til mor of far fra Emily. Men ved ikke hvad der er i, da den jo først bliver åbnet juleaften.

Ag

Anmeld

19. december 2008

lonemus

wamse skriver:

Lærke har lavet en julegave i BH, ja som vi først kender indholdet af d. 24 dec

Ih, hvor jeg altså også glæder mig til de selv kan lave julegaverne

Men nu er de jo kun 2½ år og 1½ år....)

Lone

Anmeld

19. december 2008

wamse

lonemus skriver:

Ih, hvor jeg altså også glæder mig til de selv kan lave julegaverne

Men nu er de jo kun 2½ år og 1½ år....)

Lone

Lærke er nu også kun 2.8 år hun har også sidste år lavet julegave til os i dp, der fik vi en flot lysestage i glas, hvor hun havde malet på. Glæder mig til at se, hvad hun har lavet i år

Anmeld

19. december 2008

Pia.

Mine tre børn har lavet julegaver i børnehaven og i sfo'en og jeg er spændt på at se hvad det er

Vi har købt gave til både Mikkel og Milles klasselærer og skrevet et personligt kort til alle fire.
Så har sfoén fået en gave fra os og et kort og det samme har Mads' børnehave...

Jeg sætter meget stor pris på det store stykke arbejde de gør for mine børn og vil gerne vise dem det ind imellem med en lille "kærligheds" gave fra børnene og her er julen jo alle tiders til at vise hvor stor pris vi sætter på hinanden...

Jeg er jo selv dagplejer og jeg ved bestemt hvor meget det luner bare et lille kort som viser at nogen også tænker på mig...

Knus fra Pia.

Anmeld

20. december 2008

Honningblomst

Ja, selvfølgelig har både skole og børnehave fået en gave, ville i min verden være mærkeligt andet.
Jeg aner ikke hvad de andre forældre gør og er egentlig ret ligeglad, vi gør hvad vi synes...
knus..

Anmeld

20. december 2008

Smølf

Jep, vi har givet en æske choko til pædagogerne på Sebatian stue... Og et kort med billede af Sebatian, hvor vi takker for i år og fortæller at vi har sat stor pris på dem....
Men de er sgu også knaldgode pædagoger, så de fortjener det virkelig

KH Neta

Anmeld

20. december 2008

fam.4xc

Begge pigerne har haft en æske toblerone toppe med til hver af deres 3 pædagoger og så har de begge haft en stor æske Merci med til personalets pausestue...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.