Topp skriver:
Ja sagen er den at Liva på knap 7 MÅNEDER - lige har "lært" at sutte på en sutteflaske..
Hun vil gerne have flasken - hvis det er MIN mælk der er i - og faldt oven i købet i søvn i går da jeg gav hende om aftnen.
Meeeen hun vil IKK have den hvis det er modermælkserstatning (Nutramigen) - og det lugter nu heller ikke som noget man burde putte i sin baby - hehe
Nogle der har erfaringer med hvad der er lettest at "narre" dem med - i stedet for modermælk??
Det lyder måske lidt mærkeligt at det betyder SÅ meget for mig - at hun tager den flaske - men som alenemor - kunne det være rart hvis andre kunne tage hende et par timer i ny og næ....
Vi har samme problematik herhjemme - sønnike på 6 måneder vil kun tage flasken, hvis min mælk er i.. 
Så jeg har været væk fra ham i alt 3 gange (i mere end 4 timer) på 6 måneder.. (men det er måske mere end dig?)
Nå, MEN vi har gjort det herhjemme, at jeg har pumpet ud, og så har far blandet min mælk op med erstatning 50/50. Det vil ungen gerne spise 
Og nu hvor han er 6 måneder, har vi prøvet at vænne ham ligeså stille til majsvælling - det vil han gerne spise (har også købt den med pære- og banansmag, trods det er imod mine gør-det-selv-principper, men hva' fa'en..)
Mine råd opsummeret: 50/50 MM og MME + Majsvælling
Og så vil jeg lige lure med, om du får flere gode råd, for dem kan man (=jeg) altid bruge
Anmeld