hvad gør jeg ved barnevogn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

MorTil4<3

så er de kntaktet ihvertfald venter på at de vil ringe tilbage, da ham jeg sku snakke med ikk var der lige nu . .

men igen bad de mig først om billeder og at jeg sku det ene og det andet NEJ nu gider vi ikk mere, de har fået billeder 2 gange, og hvorfor se det samme hver gang ??? ej nej. .

så nu ¨håber vi at de bare vil refundere den og så er den prut slået, men lad os ´se hvad han siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

MetteS81

MilleMus1988 skriver:

hej alle kloge hoveder jeg håber i kan hjælpe mig da vi godt nok er kede af det herhjemme

jeg købte i foråret 2010 en barnevogn (trille) til vores lille søn der blev født i juli 2010, det er jo så et år siden nu den er kommet i brug og vi er direkte trætte af den den har vandvittige dårlige hjul der absolut intet kan tåle, den har indtil videre fået 2 nye hjul pga af at kulelejerne ikk kan tåle noget åbenbart, og nu er det igen 2 hjul der er problemer med kan det være rigitigt ?????

hver gang har vi kontaktet dem som vi har købt den af (tøjbamsen) og de har så kontaktet Trille, men hver gang er der gået over 1 ½ måned før vi har fået et nyt hjul, vi kan jo ikk blive ved med at lave løsninger så den lige kan køre knægten i dagpleje . . vi har nu fundet en andet vi langt langt hellere vil have MEN kan det være rigtigt at vi har købt og betalt en barnevogn der nu bare skal smides ud ???? eller kan vi forlange pengne tilbage ?? hjælppppp

Du burde sagtens kunne få pengene retur når der har været så mange problemer...så længe du har en kvittering. Det ville jeg gøre...og så kan jeg altså anbefale den her hjemmeside til en anden gang:

http://dk.swekidz.com/

Svensk hjemmeside med billige barnevogne! Vi er glade for den vi har modtaget og synes at kvaliteten er rigtig fin! Ved godt der er nogle ugers levering på, men bare hvis du skulle få brug for det en anden gang

Anmeld

19. juli 2011

MorTil4<3

anne2009 skriver:

Jeg synes du skal klage til Forbrugerombudsmanden, adressen er

Amagerfælledvej 56 2300 København S hjemmesiden er http://www.forbrug.dk/Dine-klagemuligheder/Hvornaar-kan-du-klage/Klager-over-barnevogne

Jeg klagede over mine møbler for nogle år siden. Jeg klagede over mine møbler, mener jeg skulle betale en lille beløb, tror jeg fik dem tilbage igen, efter jeg fik medhold i sagen. De har en god service, hvis du ikke kan tage derover, så synes jeg du skulle ringe og få råd.

så blev jeg ringet op af dem

de er sat på sagen og jeg får 4 helt nye hjul der sku være bedere og stærkere end de andre, og så bliver det med punkterfrie hjul

degligt !

så nu håber jeg at der ikk bliver mere vrøvl med den Trille

ellers har han lovet mig at de gerne vil returnere den

Anmeld

21. juli 2011

anne2009

MilleMus1988 skriver:

så blev jeg ringet op af dem

de er sat på sagen og jeg får 4 helt nye hjul der sku være bedere og stærkere end de andre, og så bliver det med punkterfrie hjul

degligt !

så nu håber jeg at der ikk bliver mere vrøvl med den Trille

ellers har han lovet mig at de gerne vil returnere den

Super

Anmeld

23. juli 2011

charlottekri

nu ved jeg godt at du har fået fat i dem, men ville bare lige nævne at jeg mener at hvis den samme fejl opstår 3 gange, så har du ret til at kræve dine penge retur... men det kan du tjekke ved forbrugerstyrelsen

knus charlotte

Anmeld

23. juli 2011

Jonatansmor

MilleMus1988 skriver:

hej alle kloge hoveder jeg håber i kan hjælpe mig da vi godt nok er kede af det herhjemme

jeg købte i foråret 2010 en barnevogn (trille) til vores lille søn der blev født i juli 2010, det er jo så et år siden nu den er kommet i brug og vi er direkte trætte af den den har vandvittige dårlige hjul der absolut intet kan tåle, den har indtil videre fået 2 nye hjul pga af at kulelejerne ikk kan tåle noget åbenbart, og nu er det igen 2 hjul der er problemer med kan det være rigitigt ?????

hver gang har vi kontaktet dem som vi har købt den af (tøjbamsen) og de har så kontaktet Trille, men hver gang er der gået over 1 ½ måned før vi har fået et nyt hjul, vi kan jo ikk blive ved med at lave løsninger så den lige kan køre knægten i dagpleje . . vi har nu fundet en andet vi langt langt hellere vil have MEN kan det være rigtigt at vi har købt og betalt en barnevogn der nu bare skal smides ud ???? eller kan vi forlange pengne tilbage ?? hjælppppp

Jeg har ikke læst hele tråden (Drengen sidder på skødet af mig og hjælper med mors morgeninternet )

Men det der er god grundlag for en klage til forbrugerombudsmanden, det hedder jo "et rimeligt antal gange til reparationer" og det er et sted mellem 2-3 gange før de skal tilbyde dig en ny vare

Anmeld

23. juli 2011

Miss T

MilleMus1988 skriver:

Den må da gå under garantien? Er der ikke to års garanti, om det så betyder at de kan blive ved med at reperere i to år ved jeg selvfølgelig ikke, men hvis der opstår problemer hele tiden, så ville jeg måske gå til butikken, hvor i har købt den - dem må lige som være dem der står med ansvaret og ikke trille, i og med at de har solgt den.

Anmeld

24. juli 2011

LC

Skønt at du er blevet lovet nye hjul til den...

Og bare lige til en anden gang, når du sender en vare til reperation, så skal skaden været udbedret inden 3 uger. Ellers så skal du bare kræve pengene retur...

Så vent aldrig 1½måned på at de ordner noget for dig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.