hvad gør jeg ved barnevogn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.826 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

MorTil4<3

hej alle kloge hoveder jeg håber i kan hjælpe mig da vi godt nok er kede af det herhjemme

jeg købte i foråret 2010 en barnevogn (trille) til vores lille søn der blev født i juli 2010, det er jo så et år siden nu den er kommet i brug og vi er direkte trætte af den den har vandvittige dårlige hjul der absolut intet kan tåle, den har indtil videre fået 2 nye hjul pga af at kulelejerne ikk kan tåle noget åbenbart, og nu er det igen 2 hjul der er problemer med kan det være rigitigt ?????

hver gang har vi kontaktet dem som vi har købt den af (tøjbamsen) og de har så kontaktet Trille, men hver gang er der gået over 1 ½ måned før vi har fået et nyt hjul, vi kan jo ikk blive ved med at lave løsninger så den lige kan køre knægten i dagpleje . . vi har nu fundet en andet vi langt langt hellere vil have MEN kan det være rigtigt at vi har købt og betalt en barnevogn der nu bare skal smides ud ???? eller kan vi forlange pengne tilbage ?? hjælppppp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Hvem?

MilleMus1988 skriver:

hej alle kloge hoveder jeg håber i kan hjælpe mig da vi godt nok er kede af det herhjemme

jeg købte i foråret 2010 en barnevogn (trille) til vores lille søn der blev født i juli 2010, det er jo så et år siden nu den er kommet i brug og vi er direkte trætte af den den har vandvittige dårlige hjul der absolut intet kan tåle, den har indtil videre fået 2 nye hjul pga af at kulelejerne ikk kan tåle noget åbenbart, og nu er det igen 2 hjul der er problemer med kan det være rigitigt ?????

hver gang har vi kontaktet dem som vi har købt den af (tøjbamsen) og de har så kontaktet Trille, men hver gang er der gået over 1 ½ måned før vi har fået et nyt hjul, vi kan jo ikk blive ved med at lave løsninger så den lige kan køre knægten i dagpleje . . vi har nu fundet en andet vi langt langt hellere vil have MEN kan det være rigtigt at vi har købt og betalt en barnevogn der nu bare skal smides ud ???? eller kan vi forlange pengne tilbage ?? hjælppppp

Jeg ville gribe knoglen og ringe til Tøjbamsen, de må jo også ku se, hvor mange gange i har haft ringet og klaget, hvis det er så slemt, må de vil udlevere en anden vogn til der, der er vel garanti på den.

Anmeld

18. juli 2011

Maja88

MilleMus1988 skriver:

hvilke hjul og model barnevogn har i,...

vi har ingen problemer med vores trille

Anmeld

18. juli 2011

MorTil4<3

jo garantien gælder heldigvis stadig . .

vi ønsker ikk nogen ny vogn fra dem af vi vil helst bare have vores penge retur og glemme alt om den oplevelse med Trille der snart er ved at gå os dybt på nerverne . .

det er en Trille FIX SDT, der var testviner i 2004 ,

Anmeld

18. juli 2011

Ryberg

MilleMus1988 skriver:

vi ønsker ikk nogen ny vogn fra dem af vi vil helst bare have vores penge retur og glemme alt om den oplevelse med Trille der snart er ved at gå os dybt på nerverne . .

jeg synes du skal forsøge at pengene retur..

hvis ikke så skriver du en dårlig anmeldelse herinde: trustpilot.dk

Jeg forsøgte at få pengene retur for en vare købt hos tøjbamsen... der gik flere måneder og jeg hørte intet... så skrev jeg en dårlig anmeldelse.. og så kontaktede de mig og undskyldte meget og fik mine penge + en gave...

De siger de har en god kundeservice.. så er det bare at benytte sig af den!

Anmeld

18. juli 2011

Maja88

MilleMus1988 skriver:

er det punkterfrie dæk???

Anmeld

18. juli 2011

MorTil4<3

tak, . .

ja jeg vil prøve at få fat i dem igen i morgen

Anmeld

18. juli 2011

MorTil4<3

nej,. den er punkteret en enkelt gang. . men den har jo intet med kulelejerne at gøre :/

Anmeld

18. juli 2011

Maja88

jeg ville da tage chancen med en ny vogn...

tror du har været uheldig..

vi har en trille gigant luksus med punkterfrie dæk og den har både været i sand og vand.. og her har vi ingen problemer

Anmeld

18. juli 2011

anne2009

Jeg synes du skal klage til Forbrugerombudsmanden, adressen er

Amagerfælledvej 56 2300 København S hjemmesiden er http://www.forbrug.dk/Dine-klagemuligheder/Hvornaar-kan-du-klage/Klager-over-barnevogne

Jeg klagede over mine møbler for nogle år siden. Jeg klagede over mine møbler, mener jeg skulle betale en lille beløb, tror jeg fik dem tilbage igen, efter jeg fik medhold i sagen. De har en god service, hvis du ikke kan tage derover, så synes jeg du skulle ringe og få råd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.