Det er ikke hyggeligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvordan har du det med at bo sammen med en misbruger - er det naturligt og helt i orden for dig eller? Et eller andet sted må du jo give grønt lys for det, og at han så tager den lidt længere ud ved at opsøge andre misbrugere, det tænker han vel ikke nærmere over?

Jeg håber så meget, at I ikke udsætter børn for det der miljø....

Misbruger???? Det vil jeg aldrig kalde ham, han kan stoppe imorgen hvis han vil... Kan en misbruger det??

Han "nyder" at ryge og slapper mere af, det er jo ikke fordi at han vælter rundt i lejligheden monster skæv!!!

Vi har ikke børn, men tak for den venlige kommentar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Misbruger???? Det vil jeg aldrig kalde ham, han kan stoppe imorgen hvis han vil... Kan en misbruger det??

Han "nyder" at ryge og slapper mere af, det er jo ikke fordi at han vælter rundt i lejligheden monster skæv!!!

Vi har ikke børn, men tak for den venlige kommentar

Hvis han har røget i 16 år, så stopper han ikke bare fra den ene dag til den anden, - du kunne måske stille ham den udfordring og se, om du får ret, jeg tror det ikke, men det viser, at du tror på, hvad han fortæller dig.

Jeg mener generelt - at I ikke udsætter nogen børn for det - ikke bare jeres egne, men et eller andet sted stammer den der holdning jo fra "nå ja, det sker der jo ikke noget ved, det er helt harmløst" - er det også noget, du er opvokset med, eller noget han har bildt dig ind?

- og forresten....så ER han misbruger (jeg har ikke sagt noget om narkomani), jeg skal gerne finde definitionen på en misbruger til dig, hvis det vil hjælpe dig til at se det hele i en større helhed. 

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvis han har røget i 16 år, så stopper han ikke bare fra den ene dag til den anden, - du kunne måske stille ham den udfordring og se, om du får ret, jeg tror det ikke, men det viser, at du tror på, hvad han fortæller dig.

Jeg mener generelt - at I ikke udsætter nogen børn for det - ikke bare jeres egne, men et eller andet sted stammer den der holdning jo fra "nå ja, det sker der jo ikke noget ved, det er helt harmløst" - er det også noget, du er opvokset med, eller noget han har bildt dig ind?

- og forresten....så ER han misbruger (jeg har ikke sagt noget om narkomani), jeg skal gerne finde definitionen på en misbruger til dig, hvis det vil hjælpe dig til at se det hele i en større helhed. 

Du må meget gerne sende de "beviser" til mig, tak

Jeg er ikke vokset op med andet end kærlighed og trykke rammer

Må ærlig indrømme at jeg har tabt tråden lige nu, du har hylet mig helt ud af den med dit sidste svar:/ Det er sgu første gang nogesinde at det er sket...

Anmeld

19. juli 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Du må meget gerne sende de "beviser" til mig, tak

Jeg er ikke vokset op med andet end kærlighed og trykke rammer

Må ærlig indrømme at jeg har tabt tråden lige nu, du har hylet mig helt ud af den med dit sidste svar:/ Det er sgu første gang nogesinde at det er sket...

Tak for din PB, har svaret dig og vil gerne høre mere

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Tak for din PB, har svaret dig og vil gerne høre mere

Har også svaret dig, og du skal nok hører mere Hehe..

Kan faktisk tilføje mig selv som "misbruger" jeg indtager både koffein og nikotin

Anmeld

19. juli 2011

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Ja det er lovligt.. Men det er da bestemt ikke noget jeg vil detage i Det var noget han kunne have gjort inden han mødte mig, og da han var ung.. Men han er altså snart 40

Kan godt se hvad du mener med alderen, men den har ikke engang noget at sige ang. lige det her, da jeg var i holland til trance energi så jeg også mand og kone på 40-50 år det var wierd

Anmeld

19. juli 2011

Mulle73

Rockertand skriver:

Må sige jeg er enig med dig. Hvis man jævnligt ryger hash og har gjort det i 16 år, så stopper man ikke lige. (Har en bror der har været psykotisk pga. det lort.) Det sidder i kroppen i flere måneder efter man sidst har røget, så selvom han holder pauser så er han stadig påvirket.

Anmeld

19. juli 2011

sarahb

jeg synes det er dybt useriøst! Altså en mand på 40 til canabis festival Der står jeg af. Og kan også godt forstå du gør!

Anmeld

19. juli 2011

june1987

han var røget ud til højre her, sådan en mand er der ingen fremtid i

Anmeld

19. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Han er desværre, hvad man kalder en misbruger.... og efter 16 år, så stopper han ik sådan lige...

Har nogen i familien, som har gjort det samme, men her var der børn, som vokset op med at mor og far røg det... de har så mén af det den dag idag, så det er ikke noget, man skal tage let på... den ene har noget med hukommelsen, da de har røget i huset, hvor hun færdes.... så man kan ikke bare ryge det lort under emhætten.....

Så tænk dig om, før du får barn med ham... nok er han en dejlig mand i dine øjne, men hvis jeg var dig, ville jeg bede ham stoppe helt, inden i bringer børn ind i det.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.