Det er ikke hyggeligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Min kæreste har en kammerat på besøg, vi sidder alle i stuen og snakker..

Pludselig begynder de at snakke om tjald (ja han ryger, men jeg har ikke noget problem med det!) og at der bliver holdt noget som hedder Cannabis festival.. Det gør vidst kun ud på at ryge virkelig meget hash og være æske skæv døgnet rundt..

Han nærmest udbryder - Skatter, det skal vi fandeme til..

Mig - Øhh nej, hvorfor skulle vi det??

Ham - Jamen det kunne da være super hyggeligt!

WHAT?? Gu kunne det røv være hyggeligt Mester!!

Jeg gider fandeme ikke med til sådan noget fis, virkelig.. Og hvis han vælger at tage afsted, så er jeg satme den der er skredet!!

Synes virkelig at det er for lamt at tage til sådan noget fis, og så helt til Holland, no way!!

Ville bare ud med mit galle, beklager piger

Hvis du ik har et problem med han ryger det skrammel, kan han vel selv tage afsted??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

N&J

Anonym skriver:

Min kæreste har en kammerat på besøg, vi sidder alle i stuen og snakker..

Pludselig begynder de at snakke om tjald (ja han ryger, men jeg har ikke noget problem med det!) og at der bliver holdt noget som hedder Cannabis festival.. Det gør vidst kun ud på at ryge virkelig meget hash og være æske skæv døgnet rundt..

Han nærmest udbryder - Skatter, det skal vi fandeme til..

Mig - Øhh nej, hvorfor skulle vi det??

Ham - Jamen det kunne da være super hyggeligt!

WHAT?? Gu kunne det røv være hyggeligt Mester!!

Jeg gider fandeme ikke med til sådan noget fis, virkelig.. Og hvis han vælger at tage afsted, så er jeg satme den der er skredet!!

Synes virkelig at det er for lamt at tage til sådan noget fis, og så helt til Holland, no way!!

Ville bare ud med mit galle, beklager piger

Ja.. ved måske ikke rigtig hvad du forventer hvis du er sammen med en der ryger tjald, jeg syntes måske ikke du kan forbyde ham at tage afsted eller brokke dig hvis han gør, medmindre det går ud over jeres økonomi, du har valgt at leve med en som ryger, så må du jo også leve med muligheden for at han smutter på en rygertur til holland.. 

Ja, undskyld, ved godt det lyder hårdt, men det er mere ment som et kærlig puf i popoen.. jeg ser bare ikke forskellen, enten så må han godt omgås tjald og ligende i jeres forhold eller også må han ikke... 

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

SanneBoe skriver:

Hvis du ik har et problem med han ryger det skrammel, kan han vel selv tage afsted??

Han må gerne ryge, så længe det ikke går ud over mine penge og at han ikke puster røg ind i hovedet på mig Han har vel røget i små 16 år, så det vil jeg ikke bestemme over, vil bare ikke have at han tager derned!!

Anmeld

18. juli 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Han må gerne ryge, så længe det ikke går ud over mine penge og at han ikke puster røg ind i hovedet på mig Han har vel røget i små 16 år, så det vil jeg ikke bestemme over, vil bare ikke have at han tager derned!!

Hvorfor må han ik tage til det, hvis det ikke genre dig?

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

SanneBoe skriver:

Hvorfor må han ik tage til det, hvis det ikke genre dig?

Hehe, det kan jeg faktisk ikke rigtigt svare på, vil bare ikke have at han tager derned!!

Anmeld

18. juli 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Hehe, det kan jeg faktisk ikke rigtigt svare på, vil bare ikke have at han tager derned!!

Ja, så det jo ikke nemt-......

Anmeld

18. juli 2011

jydeinden

han må gerne ryge det i dit hjem men ikke i et andet land?

det forstår jeg slet ikke, men nu er jeg også MEGET striks lige på det område, jeg vil på ingen måder have den slags i mit hjem, og en hver mand der ikke kan respektere det røg ud på stedet.

Anmeld

18. juli 2011

Maja88

Anonym skriver:

Ja det er lovligt.. Men det er da bestemt ikke noget jeg vil detage i Det var noget han kunne have gjort inden han mødte mig, og da han var ung.. Men han er altså snart 40

det er ikke lovligt for udlændige i holland.. kun for hollandske statsborgere...

tror godt jeg kan regne ud hvem du er, men skal nok holde det for mig selv

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

det er ikke lovligt for udlændige i holland.. kun for hollandske statsborgere...

tror godt jeg kan regne ud hvem du er, men skal nok holde det for mig selv

Du er mere end velkommen til at sende en PB til mig, så må vi jo se om du sender rigtigt Hihi..

Anmeld

19. juli 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Hvordan har du det med at bo sammen med en misbruger - er det naturligt og helt i orden for dig eller? Et eller andet sted må du jo give grønt lys for det, og at han så tager den lidt længere ud ved at opsøge andre misbrugere, det tænker han vel ikke nærmere over?

Jeg håber så meget, at I ikke udsætter børn for det der miljø....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.