Hvilken autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. juli 2011

banditten2011

An&Jo skriver:

jeg havde en maxi cosi cabriofix 0-13kg og det var en rigtig lækker stol, faktisk bliver den lavet samme sted som rømer og har den samme sikkerhed som dem.. og så har den vundet bedst i test..

nu har jeg en rømer king plus 9-18kg til ham og den er vi også rigtig glade for..

jeg holder mig indenfor rømer familien, så ved jeg hvad jeg betaler for..

okii hun sagde faktisk i ønskebørn at rømer og britax faktisk var søskende firmaer os såå det er da meget godt klaret hvis de os laver maxi-cosi hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

An&Jo

banditten2011 skriver:

okii hun sagde faktisk i ønskebørn at rømer og britax faktisk var søskende firmaer os såå det er da meget godt klaret hvis de os laver maxi-cosi hehe..

britax og rømer er også søskende ja..

der er også et par stole der hedder britax-rømer har jeg set..

jeg er ihvertfald blevet informeret om at de bliver lavet det samme sted.. men sådan er det jo med mange ting..

Anmeld

18. juli 2011

Topp

banditten2011 skriver:

jaah hvilken autostol købte i til jeres nyfødte..

vi ska ha en autostol og ved ikk helt hva det ska være for en, så skriv endelig hvorfor jeres valg faldte på den i har købt

og der findes sikkert nogle jeg ikk har fået med i afstemningen så skriv endelig hva det er for nogle

Storchenmühle

Anmeld

18. juli 2011

musse1

banditten2011 skriver:

jaah hvilken autostol købte i til jeres nyfødte..

vi ska ha en autostol og ved ikk helt hva det ska være for en, så skriv endelig hvorfor jeres valg faldte på den i har købt

og der findes sikkert nogle jeg ikk har fået med i afstemningen så skriv endelig hva det er for nogle

vi har kun haft rømer til alle vores 4 børn, og et er de mest fantastiske stole, vi er så glade for dem vil dog lige sige at rømer og britax er det samme 

Anmeld

18. juli 2011

banditten2011

An&Jo skriver:

britax og rømer er også søskende ja..

der er også et par stole der hedder britax-rømer har jeg set..

jeg er ihvertfald blevet informeret om at de bliver lavet det samme sted.. men sådan er det jo med mange ting..

jaa det er jo det..

så et eller andet sted må stolene vel være lige gode..

Rømer be safe plus shr 2 har lige vundet bedst i test 2011 og bar den har vundet det så kunne jeg finde på bar at købe den

Anmeld

18. juli 2011

Ka+Ma=Be

Har læst i en test, at Emmaljungas er direkte usikre i crashtest! Så den ville jeg bestemt ikke købe!

Har hørt meget godt om Britax, men jeg har ikke selv erfaring. I TÆNK's test giver de gode point til både Britax, Maxi cosi, Römer, Cybex og Akta Graco

Anmeld

18. juli 2011

banditten2011

Katte87 skriver:

Har læst i en test, at Emmaljungas er direkte usikre i crashtest! Så den ville jeg bestemt ikke købe!

Har hørt meget godt om Britax, men jeg har ikke selv erfaring. I TÆNK's test giver de gode point til både Britax, Maxi cosi, Römer, Cybex og Akta Graco

hun ville bestemt heller ikk anbefalde emmaljungaen nede i ønskebørn.. men der er jo nogle som må købe dem siden de blir lavet hehe

Anmeld

18. juli 2011

Ka+Ma=Be

banditten2011 skriver:

hun ville bestemt heller ikk anbefalde emmaljungaen nede i ønskebørn.. men der er jo nogle som må købe dem siden de blir lavet hehe

Jah det er der jo nok. Det er jo også skide smart hvis man har en Emmaljunga combivogn hvor det hele bare passer på (Sådan en har vi købt, derfor jeg undersøgte sagen hehe)

Men jeg håber da, at folk læser om deres autostole inden de køber

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

banditten2011 skriver:

jaa det er jo det..

så et eller andet sted må stolene vel være lige gode..

Rømer be safe plus shr 2 har lige vundet bedst i test 2011 og bar den har vundet det så kunne jeg finde på bar at købe den

jeg købte mine stole ud fra de test der er blevet lavet og ville aldrig gå på kompromis med sikkerheden derfor valgte jeg de stole som jeg har brugt og bruger nu..

Anmeld

18. juli 2011

banditten2011

An&Jo skriver:

jeg købte mine stole ud fra de test der er blevet lavet og ville aldrig gå på kompromis med sikkerheden derfor valgte jeg de stole som jeg har brugt og bruger nu..

jaah nemlig sådan har jeg det os lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.