Hvilken autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken autostol til de helt små?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.213 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

banditten2011

jaah hvilken autostol købte i til jeres nyfødte..

vi ska ha en autostol og ved ikk helt hva det ska være for en, så skriv endelig hvorfor jeres valg faldte på den i har købt

og der findes sikkert nogle jeg ikk har fået med i afstemningen så skriv endelig hva det er for nogle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Hvem?

banditten2011 skriver:

vi ska ha en autostol og ved ikk helt hva det ska være for en, så skriv endelig hvorfor jeres valg faldte på den i har købt

og der findes sikkert nogle jeg ikk har fået med i afstemningen så skriv endelig hva det er for nogle

MIn store dreng har altid siddet i Rømer, nu sidder han i Rømer King Plus 9-18kg.

Den bette faldte jeg dog over den nye Brio og den er kanon, virkelig lækker, men han får også Rømeren som nr. 2 når den tid kommer

Anmeld

18. juli 2011

Jakob'sMor

banditten2011 skriver:

Vi har en rømer til Jakob nu, men den næste stol bliver en cybex

Anmeld

18. juli 2011

K&S

Vi havde en Rømer Baby Safe til Anton, da han var nyfødt  Vi lånte den af et vennepar!

Nu sidder han i en Recaro Young Sport

Anmeld

18. juli 2011

quindelist

banditten2011 skriver:

Jeg har stemt blankt....

I vores omgangskreds er det Maxi-Cosi der hitter, og på baggrund af anbefalinger fra venner har vi købt en Maxi-Cosi Pebble til spunken.

Anmeld

18. juli 2011

banditten2011

SanneBoe skriver:

MIn store dreng har altid siddet i Rømer, nu sidder han i Rømer King Plus 9-18kg.

Den bette faldte jeg dog over den nye Brio og den er kanon, virkelig lækker, men han får også Rømeren som nr. 2 når den tid kommer

jaah det var jo Brioen jeg havde glemt pudsigt nok når jeg lige har kigget på en i weekenden hehe

Anmeld

18. juli 2011

banditten2011

quindelist skriver:

Jeg har stemt blankt....

I vores omgangskreds er det Maxi-Cosi der hitter, og på baggrund af anbefalinger fra venner har vi købt en Maxi-Cosi Pebble til spunken.

gud jaa den har jeg da os glemt.. man ska da ikk lave en afstemning når man er for træt

Anmeld

18. juli 2011

quindelist

banditten2011 skriver:

gud jaa den har jeg da os glemt.. man ska da ikk lave en afstemning når man er for træt

Det kender vi vist alle sammen

Anmeld

18. juli 2011

Fenja09

Vi har købt den eneste der kan passe i vores bil, da vi skal bruge en til hoftesele og ikke 3. punkt. BabySam havde kun en model hvor det er muligt, så det blev den - har stemt blankt fordi det ikke er et af ovenstående mærker, men en Grago mener jeg den hedder.

/Fenja

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

jeg havde en maxi cosi cabriofix 0-13kg og det var en rigtig lækker stol, faktisk bliver den lavet samme sted som rømer og har den samme sikkerhed som dem.. og så har den vundet bedst i test..

nu har jeg en rømer king plus 9-18kg til ham og den er vi også rigtig glade for..

jeg holder mig indenfor rømer familien, så ved jeg hvad jeg betaler for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.