Pige1984 skriver:
Nu efter at have været i behandling 3 gange er jeg ved at give op..... Har fået min mens igen 
Vi har prøvet i 1 ½ år nu dog blev jeg gravid i juli sidste år men mistede tidligt og igen i november. Jeg tror simpelhen ikke vi skal have børn. Synes det bliver hårdere og hårdere for hver gang det ikke lykkes 
Men de vil jo ikke undersøge min kæreste da det har kunne lade sig gøre 2 gange. Men hvor gennemførte jeg ikke 
Er der nogen der har nogle solstråle historier?
Skal jeg bar giv op?
Undskyld jeg er lidt negativ men håber i forstår, ved ikke rigtig hvor jeg ellers skal henvende mig henne. Vi vil jo helst ikke afsløre overfor nogen vi prøver. Vi har det lidt det er vores projekt og ikke andres.
Men det er godt nok svært når man kun har hinanden og man begge er ved at give op.....
Endnu engang sorry negativiteten.
Jeg er nok ikke den rette til at forstå hvad du står i, da jeg er blevet gravid i første forsøg. Jeg har dog også prøvet at miste og ved hvor hårdt det er!
Først en kæmpe

Jeg vil fortælle dig en solstrålehistorie

Da jeg mistede i oktober 2009 snakkede jeg med en kollega om det. Hans kæreste havde netop mistet for anden gang. De havde forsøgt længe og var nu i behandling, da hun desværre havde pco. Efter at have mistet to gange, bad de om en udredning, men lægerne ville ikke undersøge hende yderligere, før hun havde mistet 4 gange i alt. De forsatte med behandlingerne og flere gange var hun ved at gå ned med flaget! Hun blev gravid igen og gik egentlig bare og ventede på, at hun ville abortere igen, så hun kunne få en udredning, men nej - denne gang blev det lille væsen hos sin mor og idag har de en dejlig datter på 6 mdr!
Det kan lade sig gøre og jeg håber at det også lykkedes for jer!
Anmeld