Jeg giver op !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

AnneH

Først en kæmpe  til dig. Det er ikke nemt at være i behandling og kan godt forstå at du er opgivende efter endnu en gang med mens. Men som de andre skriver, I skal ikke give op.

Men synes bestemt at I skal få sæden undersøgt, undre mig at de ikke har gjort det noget før. Hvis de ikke vil på klinikken, så prøv egen læge. Det var her min mand afleverede sin første prøve, som var med til at vi skulle i behandling.

Det skal nok lykkes for jer. Håber at håbet snart er tilbage hos jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Chalala85

Pige1984 skriver:

Nu efter at have været i behandling 3 gange er jeg ved at give op..... Har fået min mens igen 

Vi har prøvet i 1 ½ år nu dog blev jeg gravid i juli sidste år men mistede tidligt og igen i november. Jeg tror simpelhen ikke vi skal have børn. Synes det bliver hårdere og hårdere for hver gang det ikke lykkes 

Men de vil jo ikke undersøge min kæreste da det har kunne lade sig gøre 2 gange. Men hvor gennemførte jeg ikke 

Er der nogen der har nogle solstråle historier?

Skal jeg bar giv op?

Undskyld jeg er lidt negativ men håber i forstår, ved ikke rigtig hvor jeg ellers skal henvende mig henne. Vi vil jo helst ikke afsløre overfor nogen vi prøver. Vi har det lidt det er vores projekt og ikke andres. 

Men det er godt nok svært når man kun har hinanden og man begge er ved at give op.....

Endnu engang sorry negativiteten.

Jeg forstår dig virkelig godt. vi blev gravide i julen 2009 tabte i uge 6. Så igen Jan 2011 men tabte igen. Vi kom så i behandling og fik undersøgt os begge. Vi blev enige om IUI-H og havde første forsøg i Juni 2011, der kom mens så d. 10 juli MEN d. 8/7-2011 stod jeg sørme med en positiv test Jeg havde mistet håber lige som dig, men da vi aller mindst ventede det kom en lille økobebs til os.

Jeg ved det er svært at holde modet oppe men prøv salligevel eller hold en pause fra pb.

og  for det snart er jeres tur 

Anmeld

18. juli 2011

Lunae

Pige1984 skriver:

Nu efter at have været i behandling 3 gange er jeg ved at give op..... Har fået min mens igen 

Vi har prøvet i 1 ½ år nu dog blev jeg gravid i juli sidste år men mistede tidligt og igen i november. Jeg tror simpelhen ikke vi skal have børn. Synes det bliver hårdere og hårdere for hver gang det ikke lykkes 

Men de vil jo ikke undersøge min kæreste da det har kunne lade sig gøre 2 gange. Men hvor gennemførte jeg ikke 

Er der nogen der har nogle solstråle historier?

Skal jeg bar giv op?

Undskyld jeg er lidt negativ men håber i forstår, ved ikke rigtig hvor jeg ellers skal henvende mig henne. Vi vil jo helst ikke afsløre overfor nogen vi prøver. Vi har det lidt det er vores projekt og ikke andres. 

Men det er godt nok svært når man kun har hinanden og man begge er ved at give op.....

Endnu engang sorry negativiteten.

Jeg er nok ikke den rette til at forstå hvad du står i, da jeg er blevet gravid i første forsøg. Jeg har dog også prøvet at miste og ved hvor hårdt det er!

Først en kæmpe

Jeg vil fortælle dig en solstrålehistorie

Da jeg mistede i oktober 2009 snakkede jeg med en kollega om det. Hans kæreste havde netop mistet for anden gang. De havde forsøgt længe og var nu i behandling, da hun desværre havde pco. Efter at have mistet to gange, bad de om en udredning, men lægerne ville ikke undersøge hende yderligere, før hun havde mistet 4 gange i alt. De forsatte med behandlingerne og flere gange var hun ved at gå ned med flaget! Hun blev gravid igen og gik egentlig bare og ventede på, at hun ville abortere igen, så hun kunne få en udredning, men nej - denne gang blev det lille væsen hos sin mor og idag har de en dejlig datter på 6 mdr!

Det kan lade sig gøre og jeg håber at det også lykkedes for jer!

Anmeld

18. juli 2011

inpe

vi har nogle bekendte, som det lykkedes for i 7. forsøg, og de har været i gang i 3 år

så giv ikke op, det skal nok komme.

Vi var også til en fest, hvor vi sad sammen med alle de gravide, og her var der en kommende far, der fortalte, at de lige var blevet godkendt til adoption, men havde 1 forsøg tilbage, som de så valgte tage, og vupti, nu er hun gravid.

Så giv ikke op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.