Først får du lige et stooooort kram! 
Synes ALDRIG du må give op! du skal blive ved med at tro på at i nok skal blive forældre en dag
du ønsker en solstråle historie:
Min kæreste også prøvede i 2 år på at få et lille ønskebarn... vi prøvede ALLE gode råd, tricks, vitamin-kure, ægløsnings test, temperatur måling, ligge med rumpen i vejret osv osv osv! - vi gik endda så langt at vi kom til udredning på skive-fertilitest klinik og var igennem et IVF/ICSI forsøg! Men INGEN baby til os.... 
jeg var seriøst ved at blive sindsyg og miste håbet fuldstændigt..... 
især da blodprøven på IVF/ICSI forsøget viste negavtiv skrabte jeg bunden.... oven i den dårlige nyhed fik vi så også afvide at jeg skulle holde 2 månders behandlings pause før vi måtte komme igennem vores andet forsøg.... 
vi slugte kamelen, og bestemte os for at holde HELT FRI fra projekt baby indtil den nye hormonkur skulle igang....
den 2 april sidste år, vågende jeg op en meget mærkelig fornemmelse i hele kroppen... jeg havde kvalme, hovedpine og følte mig virkelig sløg... var HELT SIKKER på at jeg havde gang i noget influenza
men af en eller anden grund tog jeg alligevel en graviditets test...
sørme om den ikke viste svagt positivt!!!! 

Jeg kunne ikke tro mine egne øjne!!! men jojo jeg var sku gravid!!!!
Det var sku lykkedes os at blive naturligt gravid - selvom lægerne havde givet os ret så dystre chancer for det! (lider af endometriose)
jeg tog et hav af tests de næste 14 dage - kunne simpelthen ikke tro på at der lå den lækreste lille øko-bebs inde i min mave 

oprettede endda en debat herinde den dag jeg testede positivt, fordi jeg troede at min øjne snød mig... 
https://www.baby.dk/debat/44883pi1/barnloeshedsbehandling/oemh-har-lige-brug-for-nogle-friske-oejne-her----.aspx
SÅ MIRAKLER SKER ALTSÅ!!!!!
Derfor skal i blive ved med at tro og prøve! en dag kommer det helt sikkert også til jer. Kampen er laaang og meget opslidende, det kan jeg kun alt for godt huske!
idag sidder jeg med jordens mest perfekte lille søn, og jeg er evig taknemmelig! fælder tit en bette tåre når jeg kigger på ham og tænker tilbage på den dag hvor jeg så de 2 helt uventede streger! 

jeg håber at min historie kan give dig lidt nyt håb!
hvis du har brug for at læsse tanker og følelser af er du velkommen til at skrive privat til mig
mange trøste knus fra Vinni!