Pift den gamle stol op :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

IngenKoPåIsen

VNB skriver:

mange tak   

Jeg synes at blomsterne gav et ekstra pift, men rent faktisk har jeg været meget i tvivl om det gjorde stolen lidt for tøset...  

Tænker du at det ville være federe hvis det kun var puden i?  

Tager det SLET IKE negativt - der er jo altid plads til forbedringer, og forskellige meninger

Nu hvor jeg lige ser den anden gang, synes jeg faktisk at det med klistermærkerne ser meget bedre ud.. Kan være jeg bare lige skulle se det en gang mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

*A*

Super fint betræk til puden 

Anmeld

18. juli 2011

VNB

fif skriver:

Jaa, det ku man da sagtens gøre.. ! Min kæreste og malet vores trip trap stol, sort og hvid og så er hynden/stoffet fra Susanne Schjerning

ej den lyder da til at være vildt fed! rigtig god idé at male den i 2 forskellige farver

vi er også på udgik efter en gammel en som vi kan male. især fordi at jeg synes at de gamle træ-bøjler er langt mere fede end de nye af plastik!

Anmeld

18. juli 2011

VNB

Malunsesmutti skriver:

Nu hvor jeg lige ser den anden gang, synes jeg faktisk at det med klistermærkerne ser meget bedre ud.. Kan være jeg bare lige skulle se det en gang mere

hehe ja det kunne da godt ske at du bare lige skulle vende dig til det

(pssst skulle min kæreste også )

Anmeld

18. juli 2011

VNB

*A* skriver:

Super fint betræk til puden 

mange tak søde!

er også en del mere tilfreds med stolen nu

Anmeld

18. juli 2011

*A*

mange tak søde!

er også en del mere tilfreds med stolen nu

Den pude er bare så masse produceret (klart nok siden den er fra IKEA) Mine forældre har også sådan nogle stole til når vi er på besøg hos dem! Tror jeg må sy to stk. betræk... Lige lidt wanna be af dig...

Anmeld

18. juli 2011

fif

VNB skriver:

ej den lyder da til at være vildt fed! rigtig god idé at male den i 2 forskellige farver

vi er også på udgik efter en gammel en som vi kan male. især fordi at jeg synes at de gamle træ-bøjler er langt mere fede end de nye af plastik!

Ja, er osse glad for den havde faktisk tænkt på lilla til at starte med, men nu blev det altså to forskellige farver i stedet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.