Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi er sikkert mange der har den klassiske og yderst praktiske højstol fra IKEA
Dog synes jeg at det stribede betræk som følger med til er knap så pænt, og stolen kan hurtigt blive kedelig at se på... så jeg fik en idé til at pifte stolen lidt op
Klistermærker fra søstrene grene + stof fra den lokale stof butik (var så heldig at finde et pænt stykke rest stof)
samlet Pris: 50 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super fin ide! Elsker puden Dog ved jeg ikke helt hvad jeg synes om klistermærkerne.. Ideen er super fed, men ved ikke lige helt med dem her Men hvis bare DU er glad for det, er det jo vigtigst! Tillykke med din "nye" og mere trendy stol
Sikke en god ide og hvor er den blevet fin.
Malunsesmutti skriver: Super fin ide! Elsker puden Dog ved jeg ikke helt hvad jeg synes om klistermærkerne.. Ideen er super fed, men ved ikke lige helt med dem her Men hvis bare DU er glad for det, er det jo vigtigst! Tillykke med din "nye" og mere trendy stol
mange tak
Jeg synes at blomsterne gav et ekstra pift, men rent faktisk har jeg været meget i tvivl om det gjorde stolen lidt for tøset...
Tænker du at det ville være federe hvis det kun var puden i?
Tager det SLET IKE negativt - der er jo altid plads til forbedringer, og forskellige meninger
Maja_4000 skriver: Hvor er den bare fin Vi har også sådan en stol , dog kun i sommerhuset , så gider ikke rigtig gøre noget ved den :pHar de klistermærker i Søstrene Grene nu ? :b
Hvor er den bare fin Vi har også sådan en stol , dog kun i sommerhuset , så gider ikke rigtig gøre noget ved den :pHar de klistermærker i Søstrene Grene nu ? :b
iiih mange tak!
Klistermærerne var nogle jeg have liggende, da de hører til et wallstikers ark... købte dem i december, så tror næsten ikke at de har dem mere...?? men synes jævnlig de har nogle fine!
Mette. skriver: Sikke en god ide og hvor er den blevet fin.
1000 tak!
og så er det bare en mega enkelt og hurtig løsning!
VNB skriver: Vi er sikkert mange der har den klassiske og yderst praktiske højstol fra IKEA Dog synes jeg at det stribede betræk som følger med til er knap så pænt, og stolen kan hurtigt blive kedelig at se på... så jeg fik en idé til at pifte stolen lidt op Klistermærker fra søstrene grene + stof fra den lokale stof butik (var så heldig at finde et pænt stykke rest stof) samlet Pris: 50 kr
Den er da osse bare kedelig, den pude man kan købe til stolen !! Så super god ide du fik dig
fif skriver: Den er da osse bare kedelig, den pude man kan købe til stolen !! Så super god ide du fik dig
hehe ja den stribede pude som følger med er pæææænt kedelig... synes jeg ihvertfald og ved at lave et nyt betræk, synes jeg lige pludselig at stolen ser helt anderledes ud
vi vil gerne have en trip trap stol på et tidspunkt, og jeg er faktisk allerede begyndt at tænke på at der også kan komme et nyt og personligt betræk på men kan jo evt. sy navn på
VNB skriver: mange tak hehe ja den stribede pude som følger med er pæææænt kedelig... synes jeg ihvertfald og ved at lave et nyt betræk, synes jeg lige pludselig at stolen ser helt anderledes ud vi vil gerne have en trip trap stol på et tidspunkt, og jeg er faktisk allerede begyndt at tænke på at der også kan komme et nyt og personligt betræk på men kan jo evt. sy navn på
Jaa, det ku man da sagtens gøre.. ! Min kæreste og malet vores trip trap stol, sort og hvid og så er hynden/stoffet fra Susanne Schjerning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128