Spørgsmål om ammebh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Fenja09

170811 skriver:

Det er jo snyd. Der gik lige præcis 2 mdr så blev jeg nød til at skifte til en større bh.. og har nok købt en ny hver måned (hvis jeg virkelig har trukket den), siden :/ Mine bryster er seriøst bare blevet kæmpe store.

Jeg tror bare at mine bryster følger resten af kroppen herunder graviditeten. Kan stadig gå i mit normale tøj - det er kun maven der vokser, så tror først at jeg skal have større bh´er når jeg har født og mælken er løbet til.

Den bh jeg har nævnt er købt på Ellos.dk sætter et link ind til dig, så du kan gå direkte til undertøj

http://www.ellos.dk/cv/40-Undertoj-badetoj-Bh/_/N-1z141xeZ1z132r4Zg7k?intcmp=ED_1128_sommarrea_landing_mainspot_underwear_first

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

170811

Fenja09 skriver:

Jeg tror bare at mine bryster følger resten af kroppen herunder graviditeten. Kan stadig gå i mit normale tøj - det er kun maven der vokser, så tror først at jeg skal have større bh´er når jeg har født og mælken er løbet til.

Den bh jeg har nævnt er købt på Ellos.dk sætter et link ind til dig, så du kan gå direkte til undertøj

http://www.ellos.dk/cv/40-Undertoj-badetoj-Bh/_/N-1z141xeZ1z132r4Zg7k?intcmp=ED_1128_sommarrea_landing_mainspot_underwear_first

Det er også kun min mave også mine bryster der vokser. Jeg har også stadig mit normale tøj på og kun taget 7 - 8 kg på. Halvdelen af det sidder på brysterne haha

Tak skal du have for det! Må jeg straks kigge på.

Anmeld

20. juli 2011

Fenja09

170811 skriver:

Det er også kun min mave også mine bryster der vokser. Jeg har også stadig mit normale tøj på og kun taget 7 - 8 kg på. Halvdelen af det sidder på brysterne haha

Tak skal du have for det! Må jeg straks kigge på.

Hvor langt er du henne?  Så længe det kun er mave og bryster der vokser er det jo ikke så slemt  Selvom det selvfølgelig hurtig kan blive dyrt i bh´er....

Anmeld

20. juli 2011

Pige2009

170811 skriver:

Alle steder står der at det er en god ide at have en ammebh med til fødslen. Men jeg synes bare det er lidt svært - mælken er jo ikke løbet til, og hvis jeg køber en ammebh nu, så er den jo uden tvivl for lille til når jeg har født. Eller hvad?

Mine bryster er vokset uhæmmet meget i graviditeten, og bruger pt 85h

Så stor omkreds vil jeg jo heller ikke have efter fødslen, da det er maven der fylder..

Hvornår/hvordan/hvorfor ....

Jeg købte mine ca. 3 uger inden fødslen og købte i en nummer større end normalt Faktisk købte jeg til 50% i sommerudsalget for 2 år siden, måske kan du finde nogle billige

Anmeld

20. juli 2011

Maja_4000

Jeg gik i en undertøjsbutik da der var en måneds tid til terminen .. Hun målte mig , og kom så med den størrelse som hun mente ville passe .. Og det gjorde den

Anmeld

20. juli 2011

170811

Fenja09 skriver:

Hvor langt er du henne?  Så længe det kun er mave og bryster der vokser er det jo ikke så slemt  Selvom det selvfølgelig hurtig kan blive dyrt i bh´er....

Jeg er 36+0 idag ja netop, er også stoppet med at købe flere bher nu..

Anmeld

20. juli 2011

170811

Baagøe skriver:

Jeg købte mine ca. 3 uger inden fødslen og købte i en nummer større end normalt Faktisk købte jeg til 50% i sommerudsalget for 2 år siden, måske kan du finde nogle billige

Ja der er selvf udsalg lige nu. Kunne da godt være jeg skulle kigge igen. .Selvom jeg synes jeg har været omkring

Anmeld

20. juli 2011

Fenja09

170811 skriver:

Jeg er 36+0 idag ja netop, er også stoppet med at købe flere bher nu..

Så er det da rigtig flot at du ikke har taget mere på i vægt  du er præcis 2 uger længere henne end mig - jeg er idag 34+0

Anmeld

20. juli 2011

Maja88

170811 skriver:

Nej jeg kan på ingen måde passe h&ms bher. Slet slet ikke..  Og synes også bare det er lidt dumt at give 400 kr for en ammebh som jeg ikke kan passe.

jeg gik fra en 75H til en 70 I da mælken var løbet til..

jeg købte min inden og de var rigtig gode til at vejlede med str....

Anmeld

20. juli 2011

170811

Fenja09 skriver:

Så er det da rigtig flot at du ikke har taget mere på i vægt  du er præcis 2 uger længere henne end mig - jeg er idag 34+0

Ja jeg er også super glad for det Uh ha, bliver misundelig hvis du føder før mig så :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.