170811 skriver:
Alle steder står der at det er en god ide at have en ammebh med til fødslen. Men jeg synes bare det er lidt svært - mælken er jo ikke løbet til, og hvis jeg køber en ammebh nu, så er den jo uden tvivl for lille til når jeg har født. Eller hvad?
Mine bryster er vokset uhæmmet meget i graviditeten, og bruger pt 85h 
Så stor omkreds vil jeg jo heller ikke have efter fødslen, da det er maven der fylder..
Hvornår/hvordan/hvorfor ....
jeg var selv vildt forvirret omrking det!
Jeg købte en i 2 numre større for at mindske risikoen for ikke at kunne passe den! Men den var stadig for lille da mælken løb til!!! Faktisk havde jeg så ondt da mælken den løb til at jeg slet ikke brugte nogen bh! Og behøvede det heller ikke for de var stenhårde (OG KÆMPE STORE!!!WOW)!!!!! ALDRIG i mit liv har eg oplevet noget ligende!!!
Men da mælken var løbet ordentlig til faldet de heldigvis ned i størrelse igen, og endte ud med at være cirka samme størrelse som de var lige inden jeg fødte! Nu er jeg holdt op med at amme og så er de faktisk blevet et lille halvt nummer mindre end de var helt fra start af!!!!
-men mit bedste råd er evt at købe en bh i 3 størrelser større (prøv at gå ind i en undertøjsbutik og bliv vejledet. Change plejer at være gode! og de har ammebh i store størrelser.... forklar dem situationen og at du gerne vil ha en med til efetr fødslen. For de vil nok først sige at man ikke kan købe dem på forhånd da størrelsen ændre sig)... Elelrs kan du også vente! Og nu er det ikke for at gøre reklame for Change, men de bedste ammebher jeg havde de var fra change!
Anmeld