Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Karo skriver: Du køber en ring og sørger for at den senere kan byttes til den rigtige størrelse.
Du køber en ring og sørger for at den senere kan byttes til den rigtige størrelse.
Ja selvfølgelig.. Ka man jo bare gør.. men vidste ikke man kunne bytte sådan noget..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortilflere skriver: Du siger du har hørt om en test at hvis man måler sine knogler så kan man vide hvor sund man er
Du siger du har hørt om en test at hvis man måler sine knogler så kan man vide hvor sund man er
Hi hi ja kan jeg jo prøve..
AalborgPigen skriver: Det samme gjorde jeg med min kæreste .. Er glad for der er andre end mig der har det sådan .. Men jeg købte bare en ring nogle str større end min Og så da han havde sagt ja og prøvet den og den ikke passede ar jeg bare nede i butikken og få den byttet.. g derefter indgraveret .. Men det er der ikke mange forhandlere der gør.. Så har desværre ingen gode råd
Det samme gjorde jeg med min kæreste .. Er glad for der er andre end mig der har det sådan .. Men jeg købte bare en ring nogle str større end min Og så da han havde sagt ja og prøvet den og den ikke passede ar jeg bare nede i butikken og få den byttet.. g derefter indgraveret .. Men det er der ikke mange forhandlere der gør.. Så har desværre ingen gode råd
Har alle guld/sølvsmede ikke forlovelses ringe som man kan bytte til de rigtige str og få indgraveret senere? Dem er der da flere af hvor jeg bor..
Anonym skriver: Jeg har tænkt mig at købe forlovelses ringe til min kæreste og jeg til en "kærligheds tur" vi skal på.. Han går ikke med ringe.. hvordan finder jeg den rigtige str. uden han fatter mistanke??
Jeg har tænkt mig at købe forlovelses ringe til min kæreste og jeg til en "kærligheds tur" vi skal på.. Han går ikke med ringe.. hvordan finder jeg den rigtige str. uden han fatter mistanke??
hvad nu hvis han ikke vil gå med den?
Anonym skriver: hvad nu hvis han ikke vil gå med den?
Han gider heller ikke gå med ringe.. han synes det er svanset Han går tit og snakker om at få hinandens navn tatoveret i stedet.. men mit navn er på 7 bogstaver.. så tror jeg sku ikke lige man kan.. Men jeg vil altså forloves..
Mine fede fingre er tit på størrelse med mænds, og de er str 59 ;-)
mener jeg i hvert fald.. ;-)
Peanut skriver: Har alle guld/sølvsmede ikke forlovelses ringe som man kan bytte til de rigtige str og få indgraveret senere? Dem er der da flere af hvor jeg bor..
Det ved jeg ikke Har jeg ikke undersøgt
Anonym skriver: Hi hi ja behøver ikke altid være manden.. Men ja måske man kan gøre sådan
Hi hi ja behøver ikke altid være manden.. Men ja måske man kan gøre sådan
Nej er godt med piger med ben i næsen
Anonym skriver: Han gider heller ikke gå med ringe.. han synes det er svanset Han går tit og snakker om at få hinandens navn tatoveret i stedet.. men mit navn er på 7 bogstaver.. så tror jeg sku ikke lige man kan.. Men jeg vil altså forloves..
Min forlovede har sin ring i en halskæde =)
KaLee skriver: Mine fede fingre er tit på størrelse med mænds, og de er str 59 ;-) mener jeg i hvert fald.. ;-)
Det virker meget logisk, at det er en "mandestørrelse", så at sige, da jeg bruger 49/48 Men jeg har så også små fingre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128