Str. på forlovelses ring... hvordan gør jeg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har tænkt mig at købe forlovelses ringe til min kæreste og jeg til en "kærligheds tur" vi skal på..
Han går ikke med ringe.. hvordan finder jeg den rigtige str. uden han fatter mistanke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen der har en ide??

Anmeld

18. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Slet ingen der har en ide??

Siger du vil måde hvor fede hans fingre er mod dine? Det lyder kikset, men at få en for lille ring, dét er kikset  !

Anmeld

18. juli 2011

mortilflere

Du siger du har hørt om en test at hvis man måler sine knogler så kan man vide hvor sund man er

Anmeld

18. juli 2011

ledermus

har du ikke en kammerat eller en anden mand i din familie som du mener har nogenlunde sammen størrelse fingre som din kæreste så kan du tage dem med ind og købe ring

Anmeld

18. juli 2011

Karo

Du køber en ring og sørger for at den senere kan byttes til den rigtige størrelse.

Anmeld

18. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg har tænkt mig at købe forlovelses ringe til min kæreste og jeg til en "kærligheds tur" vi skal på..
Han går ikke med ringe.. hvordan finder jeg den rigtige str. uden han fatter mistanke??

Det samme gjorde jeg med min kæreste .. Er glad for der er andre end mig der har det sådan .. Men jeg købte bare en ring nogle str større end min Og så da han havde sagt ja og prøvet den og den ikke passede ar jeg bare nede i butikken og få den byttet.. g derefter indgraveret .. Men det er der ikke mange forhandlere der gør.. Så har desværre ingen gode råd

Anmeld

18. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Mål fingeren med en snor, mens han sover tungt

*Camilla 29+5

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Mål fingeren med en snor, mens han sover tungt

*Camilla 29+5

Ha ja god ide.. Men tror sku aldrig han sovet så tungt at jeg ville kunne det. .

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Det samme gjorde jeg med min kæreste .. Er glad for der er andre end mig der har det sådan .. Men jeg købte bare en ring nogle str større end min Og så da han havde sagt ja og prøvet den og den ikke passede ar jeg bare nede i butikken og få den byttet.. g derefter indgraveret .. Men det er der ikke mange forhandlere der gør.. Så har desværre ingen gode råd

Hi hi ja behøver ikke altid være manden.. Men ja måske man kan gøre sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.