har I set underlige ting til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

SaNiNa

elvital skriver:

årh den tror jeg godt at jeg kender....

er det den her http://www.babydimser.com/2011/07/pee-pee-teepee-tisser-dit-barn-pa-dig.html ?

Haha den minder mig om sådan et kræmmerhus som man laver til gamle mænd som ikke kan holde på vandet hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

elvital

Mi skriver:

Det er da en spændende og sjov blog du har der.

Er vilde med dem til at putte bamser i

Lige et fif. Når man trykker på et link på din side, så åbner den den nye side i det samme vindue, så man kommer væk fra din side. For mig betyder det, at når jeg så kigger rundt på den nye side, så kommer jeg lidt "langt væk" fra din side. Det ville for mig være rarere at den åbnede et nyt vindue når jeg trykkede på et link.

det er ændret nu!!! Jeg er Virkelig glad for at du gjorde mig opmærksom på det!!!!!!

Anmeld

18. juli 2011

elvital

Sanne og Nicklas skriver:

Haha den minder mig om sådan et kræmmerhus som man laver til gamle mænd som ikke kan holde på vandet hihi

haha er det rigtig!!!! Stakkels gamle mænd...man skal finde sig i meget når man er gammel!

Anmeld

18. juli 2011

Mulle73

Super fed blog!  Den skal jeg helt sikkert kigge nærmere på!

Den der Pee-Pee Teepee er dælme sjov, men ville aldrig bruge penge på sådan noget!

Anmeld

18. juli 2011

Nessie

elvital skriver:

årh den tror jeg godt at jeg kender....

er det den her http://www.babydimser.com/2011/07/pee-pee-teepee-tisser-dit-barn-pa-dig.html ?

Ha ha, ja noget i den stil. Vores er bare aflang. Totalt ubrugelig dims, men mega-sjov

Anmeld

18. juli 2011

SaNiNa

elvital skriver:

haha er det rigtig!!!! Stakkels gamle mænd...man skal finde sig i meget når man er gammel!

ja det er sådan et salgs trusseindlæg som man folder så det ligner et kræmmerhus og så på kalorius og en ekstra ble på. det er ikke mange jeg har oplevet det hos, det er mest dem som virkelig tisser igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.