har I set underlige ting til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

elvital

jeg arbejder konstant 24/7 (okay, overdriver lidt her) på min blog om babygadgetS (de sjovere og mere innovative af slagsen). Men nogen gange så løber jeg lidt tør for inspiration til sjove gadgets/tøj osv! Og så gør det jo ikke noget at man spørger om lidt hjælp ude fra... Så piger, er der nogen af jer som har set et babydims som i enten måtte eje, aldrig kunne drømme om at bruge penge på, eller bare grinte af hele vejen hjem fra butikken? Hvis ja så vil jeg meget gerne høre hvilken????

Jeg venter spændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

elvital

elvital skriver:

jeg arbejder konstant 24/7 (okay, overdriver lidt her) på min blog om babygadgetS (de sjovere og mere innovative af slagsen). Men nogen gange så løber jeg lidt tør for inspiration til sjove gadgets/tøj osv! Og så gør det jo ikke noget at man spørger om lidt hjælp ude fra... Så piger, er der nogen af jer som har set et babydims som i enten måtte eje, aldrig kunne drømme om at bruge penge på, eller bare grinte af hele vejen hjem fra butikken? Hvis ja så vil jeg meget gerne høre hvilken????

Jeg venter spændt

siden hedder forresten www.babydimser.com

Anmeld

17. juli 2011

MelikkazMoar

elvital skriver:

Jeg venter spændt

da jeg så dette i en anden tråd, blev jeg besat a tanken om at have nogle selv

http://www.viforaeldre.dk/blog/Fillipa-/Freinds-with-you/

Anmeld

17. juli 2011

MelikkazMoar

elvital skriver:

siden hedder forresten www.babydimser.com

Og synes forresten godt om din side

Anmeld

17. juli 2011

elvital

MelikkazMoar skriver:

Og synes forresten godt om din side

1000 tak

de er dælme også søde!!! De kommer med

Anmeld

17. juli 2011

MelikkazMoar

elvital skriver:

1000 tak

de er dælme også søde!!! De kommer med

ja synes de er specielle og lidt seje

Anmeld

17. juli 2011

Mi

Det er da en spændende og sjov blog du har der.

Er vilde med dem til at putte bamser i

Lige et fif. Når man trykker på et link på din side, så åbner den den nye side i det samme vindue, så man kommer væk fra din side. For mig betyder det, at når jeg så kigger rundt på den nye side, så kommer jeg lidt "langt væk" fra din side. Det ville for mig være rarere at den åbnede et nyt vindue når jeg trykkede på et link.

Anmeld

18. juli 2011

elvital

Mi skriver:

Det er da en spændende og sjov blog du har der.

Er vilde med dem til at putte bamser i

Lige et fif. Når man trykker på et link på din side, så åbner den den nye side i det samme vindue, så man kommer væk fra din side. For mig betyder det, at når jeg så kigger rundt på den nye side, så kommer jeg lidt "langt væk" fra din side. Det ville for mig være rarere at den åbnede et nyt vindue når jeg trykkede på et link.

super godt at du siger det!!! Jeg undersøger lige hvordan jeg ændre det

Anmeld

18. juli 2011

Nessie

Vi var i USA sidste år, og derovre har de Babies 'R' Us, med alt muligt til de små.

Det sjoveste de havde, som jeg blev nødt til at købe, selvom vi aldrig har brugt den, er en lille blød dims til at lægge over drengens tissemand, så du ikke bliver tisset på, når han skal skiftes

Synes det er noget af det mest ubrugelige sjove, til børn, jeg længe har set, men kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder

Anmeld

18. juli 2011

elvital

Nessie skriver:

Vi var i USA sidste år, og derovre har de Babies 'R' Us, med alt muligt til de små.

Det sjoveste de havde, som jeg blev nødt til at købe, selvom vi aldrig har brugt den, er en lille blød dims til at lægge over drengens tissemand, så du ikke bliver tisset på, når han skal skiftes

Synes det er noget af det mest ubrugelige sjove, til børn, jeg længe har set, men kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder

årh den tror jeg godt at jeg kender....

er det den her http://www.babydimser.com/2011/07/pee-pee-teepee-tisser-dit-barn-pa-dig.html ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.