Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nalle skriver: Nej, for når hun stopper, starter lillebror, han er 13 måneder nu
Nej, for når hun stopper, starter lillebror, han er 13 måneder nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: haha.. så bliver der nok at se til hjemme hos jer..
haha.. så bliver der nok at se til hjemme hos jer..
Jep!
Nalle skriver: Jep!
An&Jo skriver: og når så lillebror er færdig igen så bliver datteren pre-teen.. jamen er de unger ikke bare skønne.. hvor gammel er jeres datter egentlig??
og når så lillebror er færdig igen så bliver datteren pre-teen.. jamen er de unger ikke bare skønne.. hvor gammel er jeres datter egentlig??
Haha, ja det rigtigt!
Hun er 2 år og 7 måneder
Nalle skriver: Haha, ja det rigtigt! Hun er 2 år og 7 måneder
An&Jo skriver: så er de dejlig tætte på hinanden.. leger de godt sammen?? eller synes storesøster at lillebror er kedelig??
så er de dejlig tætte på hinanden.. leger de godt sammen?? eller synes storesøster at lillebror er kedelig??
De leger rigtig godt sammen, og storesøster er rigtig glad for lillebror, kysser og krammer ham hele tiden
Nalle skriver: De leger rigtig godt sammen, og storesøster er rigtig glad for lillebror, kysser og krammer ham hele tiden
An&Jo skriver: det er da lækkert.. ville også gerne have haft børn så tæt på hinanden men det ville skæbnen ikke lige.. gik nemlig fra min søns far da jeg stadig var gravid..
det er da lækkert.. ville også gerne have haft børn så tæt på hinanden men det ville skæbnen ikke lige.. gik nemlig fra min søns far da jeg stadig var gravid..
Nå for pokker, nej så er det ikke nemt
Nalle skriver: Nå for pokker, nej så er det ikke nemt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128