An&Jo skriver:
Min søn er lige knap halvandet år gammel og nøøj han prøver grænser af og udforsker hvad han kan og skriger så snart tingene ikke går efter han hovede.. :O
Hændelse 1: han kravler op på computerbordet, jeg tager ham ned og han skriger og gør det en gang mere.. Ja han fortsætter til uendelighed.. :O her prøver han mig virkelig af for at de hvor langt han kan gå før der kommer en konsekvens..
Hændelse 2: han hopper i møblerne, og det får han lov til for han skal udforske og se hvad tingene kan bruges til udover det mor gør..
Hændelse 3: han kaster gentagne gange med flasken (kop med sugerør) hvor han så til sidst bliver sur og skriger når jeg ikke gider samle den op til ham den tiende gang.. :O
Ja vi elsker trodsalderen herhjemme og synes ski den er kommet ret tidligt..
det er da ikke trods..
han går det bare forde han kan.. det er fedt at kravle op.. både 1 og 10. gang..
og det er sjovt at se ting flade ned og se at der sker det samme hver gang..
han gør det ikke i trods eller for at genere jer/prøve grænser af..så beregne er 18 mdr børn altså ikke.
han gør det forde han kan.
og at sidde ham ind på værlset når han reagere mod i fjerne hans legetøj uden at give ham noget alternetivt at lege er IMO kun til fustration for alle parter..
jeg har jublet med barnet når det besteg bordet... så flyttet dem til et bord de måtte kravle op på.. og det har så forsat legen der 
de har fået alm stol at sidde på i den periode de smed ting på gulvet også har de selv kunne hente det igen.. jeg har så fjernet maden få teleknen forde jeg ikke gider svineriet men gafler har de smidt ned og hentet.. og tja 14 dage så var det afprøvet og ikke nyt og spænende mere
intet trods i det bare udforskning af naturlove.
Anmeld