Hvad gør man..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Barbamama

Skifter barnet! Jeg ville skifte det i sengen og være meget forsigtig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

MorEllen

De gangene Marie laver i bleen lige efter at hun har faldet i søvn, lar jeg henne bare sove videre. Det har sket en del gange, og hun har aldrig haft antydning til rød numse

Anmeld

17. juli 2011

Hvem?

Jeg ville hvert fald skifte, evt. i sengen, da jeg heller ikke selv ville sætte pris på at sove med lort i rumpen, desuden må det da klø af H til, og give rødme og evt. hudløse ender.

Skift, skift, skift.

Anmeld

17. juli 2011

lukasmor

ja det er synd at vække dem, men det er meget mere synd at lade dem ligge med en fyldt ble.

Anmeld

17. juli 2011

Tona

Jeg kommer lige i tanker om at hvis det var for natten at barnet var puttet ville jeg skifte det selv om det sov, for det er godt nok mange timer at ligge med bleen.

Når jeg læser I andres svar kan jeg da se at jeg har været meget heldig med Amanda. Hun ville bestemt ikke få rød numse af at sove en time eller to med sådan en ble. Hun ville til gengæld blive dybt ulykkelig over at blive vækket og skiftet (og man ville ikke kunne skifte hende uden at hun vågner). Søvn er så vigtig for de små. Amanda ville bliver så ked af det.

Men noget andet er så at Amanda sover på sit eget værelse og hun vågner ikke i løbet af natten, så jeg har ikke en jordisk chance for at vide om hun har skidt i bleen i løbet af natten.

Anmeld

17. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Det kommer helt an på barnets alder.... Da vores datter var spæd og stadig kun fik modermælk, fik hun ikke rød numse af at sove med en lille klat bag i (som hun kunne finde på at lave når hun var faldet i søvn) men efter hun begyndte på ske mad og rigtig mad, skulle hun skiftes med det samme... Så må man gøre det i sengen ganske forsigtigt

Anmeld

17. juli 2011

Tona

Morellen skriver:

De gangene Marie laver i bleen lige efter at hun har faldet i søvn, lar jeg henne bare sove videre. Det har sket en del gange, og hun har aldrig haft antydning til rød numse

Anmeld

17. juli 2011

Dansker i England

Jeg ville skifte barnet meget forsigtigt, så man ikke vækkede det mere end højst nødvendigt, men synes, det ville være synd at lade h*n sove videre.

Anmeld

17. juli 2011

MorEllen

Amandas-mor skriver:

Jeg kommer lige i tanker om at hvis det var for natten at barnet var puttet ville jeg skifte det selv om det sov, for det er godt nok mange timer at ligge med bleen.

Når jeg læser I andres svar kan jeg da se at jeg har været meget heldig med Amanda. Hun ville bestemt ikke få rød numse af at sove en time eller to med sådan en ble. Hun ville til gengæld blive dybt ulykkelig over at blive vækket og skiftet (og man ville ikke kunne skifte hende uden at hun vågner). Søvn er så vigtig for de små. Amanda ville bliver så ked af det.

Men noget andet er så at Amanda sover på sit eget værelse og hun vågner ikke i løbet af natten, så jeg har ikke en jordisk chance for at vide om hun har skidt i bleen i løbet af natten.

Enig!! Marie ville også blive dybt fortvivlet om jeg vækket henne... Hun har nesten altid lavet i bleen når jeg skifter henne om morgenen, og jeg ved jo ikke hvor længe hun har lagt med det, jeg vågnet jo ikke at en lille prutt.. Men hun må ha hård hud eller noget bagi, for hun har aldrig været rød -til trods for mme, grød osv

Anmeld

17. juli 2011

millesofie

jeg skifter altid tinke hvis hun er meget våd eller har lavet prut

jeg synes det er synd at hun skal ligge i sin egen afføring

desværre er det først fornyglig at hun ikke vågner af det, førhen vågnede hun og så var hun bare frisk igen, nu sover hun bare videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.