Hvad gør man..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Baby ligger og sover og har lige skidt. Skifter man barnet og vækker h*n op eller lader man barnet ligge til h*n skal op?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.938 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvad gør man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

henh01

Man skifter barnet mens det sover og lægger barnet over i sengen igen bagefter. De skal ikke sove med lort i bleen, de bliver røde og hudløse. Er også ret sikker på at barnet sover bedre med en ren ble

Anmeld

17. juli 2011

B&J

Jamen kan du ikke stille finde ud af om den er meget våd eller ladet skidt i den??

for hvis ingen af dele jamen så lad dog for gud skyld barnet sove

Anmeld

17. juli 2011

Fam. Madsen

jeg ville til en hver tid skifte mit barn også selvom at h*n lige er faldt i søvn... nogen børn sover bare vider selvom du skifter dem

Anmeld

17. juli 2011

B&J

henh01 skriver:

Man skifter barnet mens det sover og lægger barnet over i sengen igen bagefter. De skal ikke sove med lort i bleen, de bliver røde og hudløse. Er også ret sikker på at barnet sover bedre med en ren ble

Anmeld

17. juli 2011

nilletøz

Jeg ville helt klart skifte barnet, da de ellers vil få rød numse...

Anmeld

17. juli 2011

TbCp

Skifter... evt i sengen med en stofble under så du ikke skal rykke den lille...

Ellers bliver numsen rød

Anmeld

17. juli 2011

LISBETH:-)

TbCp skriver:

Skifter... evt i sengen med en stofble under så du ikke skal rykke den lille...

Ellers bliver numsen rød

Nøjagtig det samme ville jeg gøre!

Anmeld

17. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg synes den er svær at svare på .
Jeg har stemt blankt .

På normal vis vil jeg sige man skifter barnet , Det Har jeg altid selv gjort .
MEn omvendt vil jeg os sige har det været en hård formiddag feks hvor barnet slet ikke har sovet og kl nu er 13 feks og det lige er faldet i søvn ville jeg nok lade det sove 1 times tid i hvertfald .
Men der imod sker det om aftenen når barnet er puttet til natten ville jeg til en hver tid skifte barnet .

Tror man skal vudere situationen i det man står i den .

Jeg har altid selv skiftet min søn når han har skidt os selvom han lige er faldet i søvn .

Anmeld

17. juli 2011

Tona

Ej der skulle godt nok meget til før jeg ville forstyrre et barn der ligger og sover. Søvn er så vigtigt for de små.

Noget andet er så at det er en god ide at skifte bleen inden man lægger dem til at sove, men hvis de laver i bleen mens de sover kan man jo ikke gøre ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.