Jakob'sMor skriver:

Til alle jer der kæmper med barnløshed.
Det knuser mit hjerte så meget hver gang jeg læser et af jeres indlæg om endnu en negativ test
nogen gange har jeg bare ikke ord, for ingen ord kan fylde det tomrum i jeres hjerter.
Jeg ville ikke rigtig noget med dette indlæg, bare fortælle jer at jeg tænker på jer og krydser finger for at det snart bliver jeres tur - hvis jeg kunne give jer et barn havde jeg gjort det uden at blinke.
Hvor er det bare en sød tanke af dig
Det varmer rigtig meget. Jeg var også rigtig heldig at blive gravid ved første forsøg, men er stadig kun 6+0 i dag, så meget kan nå at ske endnu. Jeg håber selvfølgelig på det bedste 
Det er frygteligt, at det skal være så dyrt. De fleste mennesker har ikke bare sådan en stor sum penge at bruge løs af.
Synes det er deprimerende, at skal forholde sig til, at man ikke er i stand til at få et barn på naturlig vis og udover det, skal man bekymre sig om pengepungen. Det er en umenneskelig og uigennemtænkt lov der er blevet trumfet igennem. Regeringen vil have, at vi laver flere børn. Dengang det var gratis at blive behandlet, blev ca. 8 % af alle børn lavet ved kunstig befrugtning. Nu er tallet faldet drastisk, hvilket resulterer i færre børn. Det kan godt være, at regeringen sparer penge nu, men de færre børn der bliver født nu, resulterer i en økonomisk krise nogle år frem. Det er som at tisse i bukserne for at holde sig varm, typisk Danmark i en nøddeskal!!!
Anmeld