Til alle jer der kæmper med barnløshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

Jakob'sMor

Til alle jer der kæmper med barnløshed.

Det knuser mit hjerte så meget hver gang jeg læser et af jeres indlæg om endnu en negativ test  nogen gange har jeg bare ikke ord, for ingen ord kan fylde det tomrum i jeres hjerter. 

Jeg ville ikke rigtig noget med dette indlæg, bare fortælle jer at jeg tænker på jer og krydser finger for at det snart bliver jeres tur - hvis jeg kunne give jer et barn havde jeg gjort det uden at blinke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

LBK

Jakob'sMor skriver:

Det knuser mit hjerte så meget hver gang jeg læser et af jeres indlæg om endnu en negativ test  nogen gange har jeg bare ikke ord, for ingen ord kan fylde det tomrum i jeres hjerter. 

Jeg ville ikke rigtig noget med dette indlæg, bare fortælle jer at jeg tænker på jer og krydser finger for at det snart bliver jeres tur - hvis jeg kunne give jer et barn havde jeg gjort det uden at blinke.

Sød tanke.....

Anmeld

17. juli 2011

Lisbeth1985

Hvor er du sød:-)

Anmeld

17. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jakob'sMor skriver:

Hvor er du sød.

Jeg er en af de heldige som er kommet over på den anden side efter lang tids kamp.

Det er dejligt at vide at der er andre end os som har været eller selv er i behandling som tænker på de som går igennem noget af det sværeste et menneske kan udsættes for. 

Tak  

Anmeld

17. juli 2011

Putomanen

Hvor er det sødt at dig at oprette sådan et hjertevarmt oplæg til så mange, som kæmper hver dag  Det synes jeg er vildt sødt gjort, og jeg ved, at det varmer hos mange

Anmeld

17. juli 2011

Wimmie

Jakob'sMor skriver:

Det var rigtig sødt sagt

Jeg er også én af de der var i fertilitetsbehandling men var så heldig at det lykkedes første gang, og jeg føler også med de der må igennem det flere gange - jeg kan kun forestille mig hvor hårdt det må være med nederlag på nederlag - og så al den ventetid.

Jeg ville også ønske at det i det mindste ikke skulle koste så meget, for det er hårdt nok at kæmpe med de pyskiske nederlag og de fysiske smerter - at skulle kæmpe med økonomien oveni er ikke sjovt

Anmeld

17. juli 2011

Nessie

Hvor er du sød

Jeg er en af de heldige der HAR fået et barn, men vejen dertil var lang, og det varmer altid at vide, at der er nogen der bekymrer sig for os.

Vi vil frygtelig gerne gøre Daniel til storebror, men skal vi igennem det samme igen, så kommer det til at koste ca 90.000 kr. Puha, det er bare rigtig mange penge.

Anmeld

17. juli 2011

Jakob'sMor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor er du sød.

Jeg er en af de heldige som er kommet over på den anden side efter lang tids kamp.

Det er dejligt at vide at der er andre end os som har været eller selv er i behandling som tænker på de som går igennem noget af det sværeste et menneske kan udsættes for. 

Tak  

Ja jeg har også læst om dig. Endnu engang tillykke med maven - det er helt fantastisk

Anmeld

17. juli 2011

Jakob'sMor

Nessie skriver:

Hvor er du sød

Jeg er en af de heldige der HAR fået et barn, men vejen dertil var lang, og det varmer altid at vide, at der er nogen der bekymrer sig for os.

Vi vil frygtelig gerne gøre Daniel til storebror, men skal vi igennem det samme igen, så kommer det til at koste ca 90.000 kr. Puha, det er bare rigtig mange penge.

90.000 kr - er det for et forsøg eller hvordan?

Anmeld

17. juli 2011

Nessie

Jakob'sMor skriver:

90.000 kr - er det for et forsøg eller hvordan?

Det er for en "pakke" med 3 forsøg, skanninger, medicin og frysebehandlinger. Vi er gået lidt ud fra hvad vi var igennem for at få Daniel, og det var ved 3. hormonbehandling, 4. ægoplægning.

Så vi prøvede at regne på det, og landede på ca. 90.000 kr.
Og børn kan ikke gøres op i penge, men det er stadig mange penge at skulle af med inden for et år eller to, og der er jo desværre ingen garanti for, at vi rent faktisk også får et barn ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.