Baby vil ikke skiftes?!?!?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Millesmammi

BJL2010 skriver:

Min søde søn på 11 måneder er begyndt græde og skrige og konstant vende sig om når vi skifter ham. Det ender efterhånden galt hver gang, og det er bare SÅ ærgerligt! 

Nogle, der har gode råd????? Har virkelig brug for det - det er så synd, og meget svært for forældrene hver gang der er en lorteble

Knuser

har det samme problem her! min datter er bare 16 mrd, og efter min mening burde kunne ligge ordenligt. men hun skriger og skriger og vrider sig lige når jeg skal skifte hende.. nogen herinde skrev at jeg kunne prøve at give hende buksebleer på, og det gjorde jeg - det hjalp meget, men hun blev helt mørkerød i numsen af dem, ligemeget hvor meget jeg smurte hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

BJL2010

TUSIND tak for alle jeres fantastiske svar

Vi er har helt sikkert gang i noget rigtigt - nemlig det med at distrahere med legetøj, sange, lyde osv. Jeg fortsætter i stor stil med dans og sang og underholdning til bleskift!

Og så hjælper det at høre fra flere at det ofte bare er en periode de skal igennem. Og når nu han er så mobil, kan man jo godt forstå at han ikke bare gider ligge der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.