Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: Køber i bare alt jeres børns tøj over nettet eller findes der faktisk fysiske butikker herovre der forhandler, molo, katvig og alle de andre lækre mærker??nu har jeg ledt og ledt, og været på strøget idag og kan simpelthen ikke finde nogen butikker med det lækre børnetøj.. var i englebørn (hedder den ikke godt nok det??) idag inde på strøget og de havde altså faktisk kun til piger.. så hvor finder jeg noget lækkert tøj til sønnike herovre?? Mvh en Aalborggenser hvis søn trænger til nyt tøj..
Køber i bare alt jeres børns tøj over nettet eller findes der faktisk fysiske butikker herovre der forhandler, molo, katvig og alle de andre lækre mærker??nu har jeg ledt og ledt, og været på strøget idag og kan simpelthen ikke finde nogen butikker med det lækre børnetøj.. var i englebørn (hedder den ikke godt nok det??) idag inde på strøget og de havde altså faktisk kun til piger.. så hvor finder jeg noget lækkert tøj til sønnike herovre?? Mvh en Aalborggenser hvis søn trænger til nyt tøj..
Prøv KIDS i illum...øverste etage!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128