Kære københavnere.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

sne190810

Herer et link hvor du kan se hvem der forhandler Katvig

Ellers så ved jeg Magasin for enden af Strøget, ved Kgs. Nytorv har en MOLO, JOHA, og ja alle de der børnemærker i deres egne afdelinger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

An&Jo

Lise skriver:

Kan ikke lige huske navnene, men flere småbutikker på f.eks. Frederiksberg og Østerbro gør..

mange tak.. må lige kigge der også så..

Anmeld

16. juli 2011

mth1987

An&Jo skriver:

uhh mange tusind tak..

fields har jeg været i og der var da ingen bahne der?? eller så jeg den bare ikke??

men tjekker lige de link der..

Bahne i fields ligger på nederste etage i den ende boghandleren og panduro

Anmeld

16. juli 2011

An&Jo

mth1987 skriver:

Bahne i fields ligger på nederste etage i den ende boghandleren og panduro

sjovt jeg ikke så den så.. men må da vidst hellere kigge lidt bedre efter så..

Anmeld

16. juli 2011

Lotus86

I Jorks Passage på Strøget ligger der en super lækker børnebutik der hedder Karussella, de forhandler alle de mærker, plus en masse andet lækkert

Anmeld

16. juli 2011

An&Jo

Lotus86 skriver:

I Jorks Passage på Strøget ligger der en super lækker børnebutik der hedder Karussella, de forhandler alle de mærker, plus en masse andet lækkert

Uhh der bliver jeg nødt til at finde hen.. har lige bestilt lidt sengetøj til ham over nettet.. Fandt det brune harlequin fra katvig på tilbud og så blev vi også lige nødt til at eje den grønne fra smallstuff..

Jeg er nok bare lidt en mærketøjsmor.. jeg elsker alle de der mærker og deres farver og mønstrer.. shopper meget mere til sønnike end mig selv og kan slet ikke finde ud af at købe til mig selv mere..

Anmeld

16. juli 2011

Elvers

Der ligger en butik på Gasværksvej på Vesterbro, der sælger molo og småfolk (ved ikke lige med katvig), og på Alhambravej på Frederiksberg ligger der en lækker lille butik, der sælger Småfolk, katvig, holly's mm.

Anmeld

16. juli 2011

An&Jo

Elvers skriver:

Der ligger en butik på Gasværksvej på Vesterbro, der sælger molo og småfolk (ved ikke lige med katvig), og på Alhambravej på Frederiksberg ligger der en lækker lille butik, der sælger Småfolk, katvig, holly's mm.

Mange tak.. hvor er i søde til at hjælpe..

Vil helt sikkert tage ud at kigge..

Anmeld

16. juli 2011

lilledittemor

Der er en butik i Jorkcs passage (staves)..
Der har jeg set at de har haft småfolk det er en lækker butik.

Anmeld

17. juli 2011

as84

Har set at man kan købe småfolk tøj i zoologisk have, så hvis i skal en tur derind så kig efter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.