Lidt nye billeder herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Malene84

Camillas-Copenhagen.com skriver:

så er der en smule nye billeder herfra, skal lige komme mig over min operation og så går jeg igang igen

Guuuuuuud hvor er du dygtig!!! tager du billeder til bryllupper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

ZamanogDania

Nej hvor er du god
Hvad tager du for at tag billeder?

Anmeld

23. august 2011

Kamulla

Malene84 skriver:

Guuuuuuud hvor er du dygtig!!! tager du billeder til bryllupper?

mange tak..

ja eller skulle jeg have gjort... til brylupper osv skal jeg dog leje et andet objektiv end dem jeg har.. har ikke et der egner sig til sådan noget endnu.. kun potrætter osv..

Men er blevet brændt af gang på gang af folk.. så nu kommer der depositum på da jeg ikke magter at sidde i flere timer og glo og rydde min kallender for så at blive brændt af... 

Men lige nu ligger kameraet og samler lidt støv da jeg mangler tiden da jeg er booket og er startet skole

Anmeld

23. august 2011

Kamulla

ZamanogDania skriver:

Nej hvor er du god
Hvad tager du for at tag billeder?

tak.. øhm...  nu er det jo egentlig min hobby, og ikke mit erhverv.. så ikke sådan jeg har en dicideret prisliste.. det kommer jo an på hvad der ønskes af mig

Anmeld

23. august 2011

ZamanogDania

tak.. øhm...  nu er det jo egentlig min hobby, og ikke mit erhverv.. så ikke sådan jeg har en dicideret prisliste.. det kommer jo an på hvad der ønskes af mig

Jeg kunne da godt tænke mig at får taget billed af min datter

Anmeld

23. august 2011

Malene84

mange tak..

ja eller skulle jeg have gjort... til brylupper osv skal jeg dog leje et andet objektiv end dem jeg har.. har ikke et der egner sig til sådan noget endnu.. kun potrætter osv..

Men er blevet brændt af gang på gang af folk.. så nu kommer der depositum på da jeg ikke magter at sidde i flere timer og glo og rydde min kallender for så at blive brændt af... 

Men lige nu ligger kameraet og samler lidt støv da jeg mangler tiden da jeg er booket og er startet skole

Du har sikkert hørt det hele før så... men vi vil gerne garantere dig et job, der er godt betalt - hvis du vil tage billeder til vores bryllup næste år i august!!!

Kan se vi bor samme sted... så vi kan sagtens mødes, så begge parter ved at det er seriøst osv.

Jeg er selv skide bange for at blive brændt af, netop denne dag. Det må bare IKKE ske!

Anmeld

23. august 2011

sne190810

mange tak..

Ej, hvor er det dog også forfærdelig dårlig stil at gøre sådan noget!

Kan sgu godt forstå du er lidt harm over det ..

Anmeld

23. august 2011

Kamulla

Malene84 skriver:

Du har sikkert hørt det hele før så... men vi vil gerne garantere dig et job, der er godt betalt - hvis du vil tage billeder til vores bryllup næste år i august!!!

Kan se vi bor samme sted... så vi kan sagtens mødes, så begge parter ved at det er seriøst osv.

Jeg er selv skide bange for at blive brændt af, netop denne dag. Det må bare IKKE ske!

jamen jo det ville jeg nok godt kunne.. der har jeg ingen aftaler endnu.. hehe... 

Anmeld

23. august 2011

Kamulla

ZamanogDania skriver:

Jeg kunne da godt tænke mig at får taget billed af min datter

Okay.. men som skrevet står det lige lidt på standby lige nu..

skulle ahve taget en masse i ferien.. men blev opereret ov der var skidt vejr = ingen billeder.. hehe...

måske jeg laver noget her i efterårs ferien.. ellers skal jeg nok skrive når jeg får plads i dagligdagen igen

Anmeld

23. august 2011

Kamulla

sne190810 skriver:

Ej, hvor er det dog også forfærdelig dårlig stil at gøre sådan noget!

Kan sgu godt forstå du er lidt harm over det ..

ja bliver ret harm.. havde en aftale med en herinde fra på et tidspunkt hvor jeg bliver brændt af ved ingen dukker op.. og personen ignorerer mig via. sms og herinde.. det mindste man kan gøre er at skrive "hey.. jeg ahr sku fortrudt det her foto halløj/ eller jeg har ikke lige råd alligevel.." istedet for brænde mig af og så ignorerer mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.