Lidt nye billeder herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.209 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Kamulla

så er der en smule nye billeder herfra, skal lige komme mig over min operation og så går jeg igang igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Saram

Hold op hvor er de flotte!

Er altså ret vild med dine billeder!

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

16. juli 2011

Kamulla

Saram skriver:

Hold op hvor er de flotte!

Er altså ret vild med dine billeder!

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

tusind tak 

Anmeld

16. juli 2011

Mette.

Camillas-Copenhagen.com skriver:

så er der en smule nye billeder herfra, skal lige komme mig over min operation og så går jeg igang igen

De er bare så gode som altid.  Suk, hvorfor bor du ikke lidt tættere på, så skulle du klart tage billeder af min datter, du er så dygtig! 

Anmeld

16. juli 2011

Kamulla

Mette. skriver:

De er bare så gode som altid.  Suk, hvorfor bor du ikke lidt tættere på, så skulle du klart tage billeder af min datter, du er så dygtig! 

tak.. du siger da bare til hvis du ender på sjælland en dag

Anmeld

16. juli 2011

LISBETH:-)

åhhhh hvor er du bare dygtig!

Tager du ud og fotografere? min datter nægter nemlig og bliver fotograferet når det er ude, men når det er hjemme i vante rammer så er hun "på"

Jeg bor på falster!

ps. håber operationen gik godt! Når du får overskud vil du så ikke opdatere i din tråd om det, har nemlig fulgt med da jeg gerne vil have en lign. operation!

Anmeld

16. juli 2011

Kamulla

lisbeth2910 skriver:

åhhhh hvor er du bare dygtig!

Tager du ud og fotografere? min datter nægter nemlig og bliver fotograferet når det er ude, men når det er hjemme i vante rammer så er hun "på"

Jeg bor på falster!

ps. håber operationen gik godt! Når du får overskud vil du så ikke opdatere i din tråd om det, har nemlig fulgt med da jeg gerne vil have en lign. operation!

mange tak.. ville gerne hvis det lå tættere på.. ejer hverken bil eller kørekort desværre.. 

skal nok opdatere når der er noget nyt.. er der ikke endnu, da jeg endnu ikke ahr set dem.. gør jeg først mandag...

Anmeld

17. juli 2011

Nessie

Flotte, flotte billeder.
Er rigtig ærgerlig over, at I gode fotografer er så langt væk

den fotograf der fotograferede Daniel hver måned, det første år er vist kørt lidt fast i samme rille. Kan i hvert fald se, at opstillingen på billederne er de samme som min svigerindes, og hendes ældste er nu 11 år gammel

Anmeld

17. juli 2011

Kamulla

Nessie skriver:

Flotte, flotte billeder.
Er rigtig ærgerlig over, at I gode fotografer er så langt væk

den fotograf der fotograferede Daniel hver måned, det første år er vist kørt lidt fast i samme rille. Kan i hvert fald se, at opstillingen på billederne er de samme som min svigerindes, og hendes ældste er nu 11 år gammel

nå det lyder lidt kedeligt.. er ikke så meget til opstillede billeder men self de små på maven er der jo altid hehe

Anmeld

17. juli 2011

fif

Camillas-Copenhagen.com skriver:

Sikke nogle skønne billeder, af de kære små!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.